کمک 20 میلیارد تومانی مردم اراک به کمیته امداد


کمک 20 میلیارد تومانی مردم اراک به کمیته امداد

اراک- رئیس کمیته امداد اراک با اشاره به کمک ۲۰ میلیارد تومانی مردم در سه ماهه نخست امسال گفت: این کمک ها در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، صدقات، زکات و سایر موارد بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله فراهانی اظهار کرد: مردم ولایت مدار شهرستان اراک در سه ماهه نخست امسال ۲۰ میلیارد و ۴۶۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در قالب اکرام ایتام و محسنین، صدقات، زکات، کفارات و کمک‌های مبتنی بر نیاز به این نهاد کمک‌رسانی کردند.

وی افزود: از این مبلغ جمع‌آوری شده سه میلیارد و ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به‌صورت نقدی و ۳۲ میلیون تومان به صورت غیر نقدی و ۱۷ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان و ۶۰۰ هزار تومان جذب شده توسط مراکز بوده است.

رئیس کمیته امداد اراک با بیان اینکه کمیته امداد همواره در جهت خودکفایی نیازمندان تلاش می‌کند، ادامه داد: در دوماهه نخست امسال ۶۷ میلیون تومان در جهت آموزش، کاریابی و حمایت فعالیت‌های اشتغال نیازمندان هزینه شده است.

فراهانی عنوان کرد: ۶۰ میلیون تومان صرف ۱۶ مورد حمایت و پایدارسازی فعالیت‌های اشتغال نیازمندان، سه میلیون تومان صرف آموزش کسب و کار ۳۴ مددجوی واجد شرایط و چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان صرف کاریابی هفت مددجو شده است.

وی یکی از اهداف اساسی این نهاد را پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه دانست و تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سه ماهه نخست امسال به ۱۶۶ مددجوی تحت حمایت دو میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه تحت عناوین متعدد پرداخت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو