ایجاد هم افزایی در استان مرکزی با مجاهدت فعالان فرهنگی


ایجاد هم افزایی در استان مرکزی با مجاهدت فعالان فرهنگی

اراک - مدیرکل تبلیغات اسلامی مرکزی گفت: حمایت‌های ۲ ساله از برنامه‌های تحولی در استان این است که همگرایی و هم افزایی به برکت مجاهدت فعالان فرهنگی در استان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر شنبه در نشست با فعالان فرهنگی استان مرکزی ضمن قدردانی از سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان مرکزی اظهار کرد: حجت‌الاسلام محمد قمی از صبح امروز در جریان سفر به استان مرکزی برنامه‌هایی از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه و شرکت در همایش روز جهانی مساجد در مصلی بیت‌المقدس اراک را داشتند.

وی افزود: از ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ در خدمت حجت‌الاسلام محمد قمی بودیم و در دو سال اخیر با تمام توان از برنامه‌های تحولی استان حمایت کردند تا امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها و مجاهدت‌های فعالان فرهنگی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مرکزی بیان کرد: خروجی حمایت‌های دوساله از برنامه‌های تحولی در استان این است که همگرایی و هم افزایی به برکت مجاهدت فعالان فرهنگی در استان شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در پایان تصریح کرد: دغدغه‌مندی و حضور فعالان فرهنگی، مدیران هیئت‌ها و پیشکسوتان برای حضور در برنامه‌های مختلفی که در استان برگزار می‌شود جای قدردانی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول