یک شرکت از بورس اخراج شد


یک شرکت از بورس اخراج شد

شرکت لیزینگ ایران با نماد (ولیز) از فهرست شرکت‌های بورس اوراق بهادار حذف شد.

یک شرکت از بورس اخراج شد

به گزارش راهبرد معاصر، بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: شرکت لیزینگ ایران با نماد (ولیز) از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف و به بازار پایه فرابورس منتقل شد.

حضور شرکت‌ها در بازار‌های اصلی بورس اوراق بهادار تهران شرایطی دارد. از جمله این که شرکت‌ها شفاف باشند و گزارش‌های حسابرسی شده دوره‌ای مانند گزارش ۶ ماهه و یک ساله ارائه کنند تا سهامداران و ذینفعان در شرایط شفاف و عادلانه در مورد خرید و فروش سهام تصمیم بگیرند.

در صورتی که یک شرکت بورسی شرایط شفافیت و گزارش‌دهی و سایر استاندارد‌های حرفه‌ای را رعایت نکند، با تنبیه و اخراج از بازار اصلی به بازار‌های پایین‌تر محکوم خواهد شد و در بدترین حالت به بازار پایه فرابورس منتقل می‌شود.

در این زمینه بورس اوراق بهادار تهران از انتقال شرکت لیزینگ ایران از بورس تهران به بازار پایه فرابورس خبر داد.

شرکت لیزینگ ایران با نماد (ولیز) از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف و به بازار پایه فرابورس منتقل شد.

بر اساس مصوبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ هیات پذیرش اوراق بهادار، شرکت لیزینگ ایران (ولیز) از تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران حذف و قابل انتقال به بازار پایه فرابورس ایران خواهد بود. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج