برگی از تاریخ/ تصویر کم‌تر دیده شده از سرمربی تیم‌ملی(عکس)


برگی  از تاریخ/ تصویر کم‌تر دیده شده از سرمربی تیم‌ملی(عکس)

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهم‌ترین دستاورد او بعد از سال‌ها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.

به گزارش "ورزش سه "، شاید بهروز عطایی بعد از درخشش در سال‌های 90و 91 با تیم کاله و قهرمان کردن این تیم فکرش را هم نمی‌کرد، روزی سرمربی محبوب مردم ایران شود.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در اواخر دهه 60 و 70 که روزگاری همانند تصویر منتشر شده در مرداد سال 67 در هفته نامه دنیای ورزش در سن 18 سالگی یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان ایران بود، بعد از رساندن تیم والیبال کاله در سال 87 به رقابت‌های لیگ برتر، موفق شد این تیم را در پنجمین سال حضورش به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا هم برساند.
عطایی که این روزها مورد اعتماد جامعه ورزش قرار دارد، از رده‌های پایین سنی سرمربی‌گری تیم ملی را شروع کرد و بزرگترین افتخار ورزشی‌اش را با تیم ملی زیر 21 سال ایران در سال 2019 رقم زد، او با نسلی که این روزها در تیم ملی بزرگسالان هم رد آنها به خوبی دیده می‌شود، موفق شد برزیل نامدار را در نیمه نهایی و ایتالیا را در فینال شکست دهد تا به همراه تیم ملی کشورمان بر بام قله جوانان جهان بایستد.
این‌ها بخشی از رزومه مردی است که این روزها وظیفه هدایت تیم ملی والیبال ایران را به عهده دارد و قرار است از یک هفته آینده در رقابت‌های قهرمانی جهان 2022 روی نیمکت تیم ملی کشومان بنشیند. مردی که با آرامش مثال‌زدنی‌اش محبوب هوادارن والیبال و ورزش شده و انتظارات را از خود زیاد کرده است.

برگی  از تاریخ/ تصویر کم‌تر دیده شده از سرمربی تیم‌ملی(عکس)

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...