ضرورت حمایت دستگاه‌های دولتی از سازمان‌های مردم نهاد خراسان جنوبی


ضرورت حمایت دستگاه‌های دولتی از سازمان‌های مردم نهاد خراسان جنوبی

بیرجند- معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی خواستار حمایت هر چه بیشتر ارگان‌های دولتی از سازمان‌های مردم نهاد شد و گفت: می‌توانیم مشکلات و نیازهای جامعه را با حمایت و کمک سمن‌ها رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا طالبی صبح یکشنبه در بازدید از یکی از سازمان‌های مردم نهاد در بیرجند بیان کرد: اعتقاد ما این است که می‌توانیم مشکلات و نیازهای خودمان را با حمایت سمن‌ها حل کنیم.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند، می‌توانند از سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌ها حمایت کنند.

طالبی خواستار حمایت هر چه بیشتر ارگان‌های دولتی از سازمان‌های مردم نهاد شد و گفت: در اختیار قراردادن تجهیزات، وسایل نقلیه و اماکن دولتی از جمله اقداماتی است که دستگاه‌ها می‌توانند در راستای حمایت از تشکل‌ها انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین ارائه تسهیلات ویژه و تسهیل در امور اجرایی سمن‌ها جهت توانمند سازی آن‌ها می‌تواند اقدامی مؤثر و مطلوب از سوی دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی اظهار کرد: اعضای تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در بین مردم بوده و دارای فکر خلاقی هستند بنابراین می‌توانند مشکلات را حل کنند.

طالبی با بیان اینکه هنرمندان باید با زبان هنر و در قالب جهاد تبیین، امیدواری را به جامعه تزریق کنند، اظهار کرد: مهمترین برنامه حمایتی از جوانان هنرمند می‌تواند پخش آثار تولیدی آنها در شبکه‌های ملی و استانی صدا و سیما باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن در جنگ نرم کنونی بیان کرد: خباثت دشمن در پایین آوردن توفیقات نظام و القای ناامیدی و یأس در مردم و به ویژه جوانان بر هیچ کس پوشیده نیست.

طالبی خواستار توجه هر چه بیشتر به جهاد تبیین شد و افزود: دغدغه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به جوانان، موضوع جهاد تبیین است که می‌طلبد مورد توجه واقع شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعلام نتایج قطعی انتخابات دور دوم مجلس در استان‌های خوزستان، فارس، همدان و لرستان + جدول