اجرای طرح نظارتی مشترک در استان مرکزی برای مسافرین اربعین


اجرای طرح نظارتی مشترک در استان مرکزی برای مسافرین اربعین

اراک- معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان مرکزی از اجرای طرح نظارتی مشترک ۵ دستگاه نظارتی در بازدید از مراکز پذیرایی و اقامتی زائرین اربعین در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن اربعین و آمادگی ارائه خدمات به مسافران و زائران حسینی اظهار کرد: گشت مشترک طرح اربعین حسینی با حضور نمایندگانی از استانداری، اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای، ستاد اقامه نماز و شرکت پخش و پالایش اراک و کارشناس نظارت معاونت گردشگری اداره‌کل در تمامی محورهای استان انجام می‌شود.

وی افزود: در این بازدیدها از تمامی نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی و مراکز پذیرایی مجتمع‌های خدماتی رفاهی محورهای مواصلاتی استان بازدید می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی عنوان کرد: این بازدیدها به طور مستمر تا فرا رسیدن اربعین حسینی و بازگشت زائران کربلای معلی به صورت دوره‌ای و سرزده انجام می‌شود.

حسینی ادامه داد: در این طرح نحوه ارائه خدمات به گردشگران، رعایت بهداشت واحدهای پذیرایی، همخوانی نرخ‌ها با ارائه خدمات، کم فروشی و گران فروشی و همچنین رعایت موازین اخلاقی از سوی گروه‌های نظارتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این طرح هر دستگاه بازرسی کننده، اماکن و مراکز ارائه کننده خدمات را از لحاظ کاری خود در حوزه‌های مختلف بازرسی و مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازی های جنسی با همسر و ایجاد تنوع در رابطه زناشویی