دیدار قاضی‌زاده هاشمی با پزشکان برجسته بین‌المللی در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)


دیدار قاضی‌زاده هاشمی با پزشکان برجسته بین‌المللی در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص)

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با حضور پزشکان برجسته بین‌المللی در بیمارستان تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) برای درمان جانبازان از این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جریان بازدید از بیمارستان تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) وضعیت جانبازان و ایثارگران بستری در این بیمارستان را پیگیری کرد.

قاضی‌زاده هاشمی علاوه بر اتاق‌های عمل و سایر بخش‌های بیمارستان از مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا بازدید و با پروفسور «علی گرجی»، رئیس این مرکز در خصوص آخرین دستاوردها و برنامه‌های این مرکز برای درمان ایثارگران گفت‌وگو کرد.

همزمان با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، پروفسور «اشتانسل» آلمانی از ‌پزشکان برجسته ریه جهان و تیم همراه وی نیز که به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ویزیت سالانه و درمان جانبازان شیمیایی در کشورمان حضور دارند در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) حضور داشتند و برنامه‌های درمانی و مشاوره جانبازان شیمیایی را پیگیری کردند.

علاوه بر این پروفسور «والتر اشتوما»، فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشور آلمان، دکتر «کریستف کلینگ هاوس» رئیس بخش صرع شناسی بیمارستان اوزنابروک آلمان و دکتر «مریم خالقی» از دانشگاه مونستر آلمان نیز برای مشاوره و پیگیری روند درمانی جانبازان در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) حضور داشتند.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

10 مورد از بهترین «حمله‌های فضایی» در تاریخ سینما