مدیران خراسان شمالی در حوزه خلاقیت در برنامه‌ها پایش می‌شوند


مدیران خراسان شمالی در حوزه خلاقیت در برنامه‌ها پایش می‌شوند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی مدیریت خلاقانه و پویا در کشور را ضروری دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه فوق مورد ارزیابی و رصد قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح یک شنبه در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان دولتی طی هفته دولت در شهرستان‌ها به صورت میدانی حاضر شوند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: هفته دولت بهترین فرصت برای انعکاس خدمات نظام و دولت است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه باید بستر زندگی برای همگان فراهم شود، بیان داشت: اجرای قانون مناسب سازی معابر برای معلولان، جانبازان و سالمندان نباید حالت فرمایشی داشته باشد بلکه ضروری است تا این افراد دسترسی سهل تری به مدیران داشته باشند.

وی به برکات سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: علاوه بر تصویب ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات، خرید تضمینی دام و تکمیل زنجیره غذایی از دیگر برکات این سفر است.

حسین نژاد استقلال نظامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: صنایع دفاعی در راه رسیدن به استقلال گام‌های ارزشمندی را برداشته به طوری که امروز کمک حال کشور شده است.

وی بر ضرورت مدیریت خلاقانه و پویا در دستگاه‌های اجرایی استان تاکید داشت و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه فوق مورد ارزیابی و رصد قرار می‌گیرند.

حسین نژاد با اشاره به جذب تسهیلات اشتغال، افزود: تولید و اشتغالزایی باید دائمی باشد البته در سفر رئیس جمهور به استان ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش خصوصی تصویب شده که امیدواریم قدم‌های خوبی در این مسیر برداشته شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فرا رسیدن روز پزشک از جامعه پزشکی و بخش درمان تقدیر کرد و بیان داشت: جامعه پزشکی و حوزه درمان در دوران کرونا فداکارانه اقدامات شاخصی برای مردم و بیماران انجام دادند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افتتاح سومین خانه احسان خراسان شمالی در شهرستان اسفراین