بهره برداری از 4 پروژه گردشگری استان مرکزی در هفته دولت


بهره برداری از 4 پروژه گردشگری استان مرکزی در هفته دولت

اراک- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: ۴ پروژه گردشگری و خدماتی با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت در استان مرکزی به بهره برداری می‌رسد.

مصطفی مرزبان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال جاری ۴ پروژه گردشگری و خدماتی با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت با اشتغالزایی بیش از ۷۰ نفر به صورت مستقیم در استان مرکزی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: بازارچه دائمی صنایع دستی در نیم ور محلات در غالب ۸ غرفه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، مجتمع گردشگری خمین با مسافت ۵ هزار و۹۱۳ متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و با اشتغالزایی برای ۵۰ نفر در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی دلیجان با مسافت ۱۹۶۵ متر مربع با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۲۱ نفر از دیگر پروژه‌های اداره میراث فرهنگی مرکزی بود که همزمان با هفته دولت در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

مرزبان با اشاره بر ضرورت همکاری سایر ارگان‌ها در حفظ آثار میراث فرهنگی تصریح کرد: برای اینکه یک گردشگری موفق و مورد توجه توریست داشته باشیم نیاز است که ادارت مختلف در این زمینه با همکاری یکدیگر خدمات مطلوبی را ارائه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»