لزوم حذف آگهی فروش زمین های زراعی گلستان در سایت نیازمندی ها


لزوم حذف آگهی فروش زمین های زراعی گلستان در سایت نیازمندی ها

گرگان- دادستان مرکز استان گلستان به مدیران دو سایت درج نیازمندی، یک هفته فرصت داد اطلاعیه های مربوط به فروش اراضی کشاورزی استان را از سایت خود حذف کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود اسپانلو اظهارکرد: به مدیران دو سایت درج نیازمندی، یک هفته فرصت داده شد تا اطلاعیه های مربوط به فروش اراضی کشاورزی استان را از سایت خود حذف کنند.

دادستان گرگان گفت: در قسمت تبلیغات زمین در این دو سایت و اپلیکیشن، آگهی فروش زمین های مرغوب کشاورزی استان بدون توجه به کاربری آن در قالب قطعات خرد و برای ساخت ویلا قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تغییر کاربری و خرد شدن ِغیرمجاز زمین های کشاورزی و باغی، جرم است، تاکید کرد: انتشار تبلیغات فروش این زمین ها در این دو سایت و اپلیکیشن سبب شکستن قبح جرم و رشد ساخت و سازهای غیرمجاز می شود و به استناد ماده ۲۱ و ۵۲ قانون جرایم رایانه ای مصداق تبلیغ محتوای مجرمانه است و قابلیت تعقیب کیفری دارد.

اسپانلو گفت: در راستای ماده دو دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه، مدیران عامل این دو سایت یک هفته فرصت دارند تبلیغات مربوط به فروش زمین های کشاورزی استان گلستان را حذف و از این پس هم بر درج آگهی های اینچنینی نظارت کنند در غیراین صورت تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند.

گفتنی است خرد شدن مرغوب ترین زمین های کشاورزی گلستان در سال های اخیر و ساخت و ساز ویلا در این زمین ها، امنیت غذایی استان و کشور را در معرض تهدید قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا