505 نفر عضو خانه مطبوعات مازندران هستند


505 نفر عضو خانه مطبوعات مازندران هستند

چالوس- رئیس خانه مطبوعات مازندران شمار اعضای این خانه را در استان ۵۰۵ نفر ذکر کرد و گفت: از نظر تعداد روزنامه ها جزو چهارمین استان کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان شیخی شامگاه یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران غرب مازندران با اشاره به داشتن ۱۰۰ عضو در انجمن صنفی روزنامه نگاران غرب استان اظهار داشت: در دوره کنونی خانه مطبوعات شش عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات هستند و شهرستان چالوس از مناطق ویژه مطبوعات به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه روزنامه‌ها و سایت‌های خبری متعددی در منطقه فعال هستند، یکی از مشکلات کنونی را عدم پاسخگویی مسئولان بیان کرد و افزود: ۵۰۵ عضو در خانه مطبوعات فعالیت می‌کنند و از نظر تعداد روزنامه‌ها چهارمین استان کشور هستیم.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه چالوس نیز با اشاره به اینکه بزرگترین پیام عاشوراییان فساد ستیزی و اصلاح امور بوده است، افزود: اصلاح، امر به معروف و نهی از منکر پیام عاشوراییان بوده است.

وی با بیان اینکه ظلم ستیزی و انتقال فرهنگ و پیام عاشورا از درس‌های دیگر کربلا و عاشورا است، افزود: همان گونه مولای ما امام حسین (ع) ظالم ستیز و فساد ستیز بود، خبرنگاران نیز باید دنبال فسادستیزی و ظلم ستیزی باشند و به امام حسین (ع) اقتدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: استان مازندران دارای فرزندانی در عرصه خبر هستند که در ظلم ستیزی و فسادستیزی به مولایشات اقتدا کرده‌اند و در تحمل سختی‌ها و مشکلات به حضرت زینب (س) اقتدا کرده‌اند.

عبدالله کیاکجوری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس نیز با اشاره به رسالت مهم خبرنگار اظهار داشت: ذوق و استعداد درونی، سرعت و حق محوری و حق گویی از ویژگی‌های مهم خبرنگاران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در جنگ حق وباطل قرار داریم، افزود: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم هستند و باید اصحاب رسانه کمک کنند تا حربه‌ها و هجمه‌ها علیه نظام مقدس اسلامی از بین رود و نابود شود.

حجت الاسلام یزدانی دادستان چالوس نیز با اشاره به اینکه خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند و باید در میدان باشند، افزود: تضییع حقوق عامه و رفتارهای خودسرانه عده‌ای، چالوس را به شهر بی قانون مبدل کرده است و خبرنگاران باید مدیران را به چالش بکشند.

وی با عنوان اینکه مدیری نداند در زیرمجموعه چه و چگونه می‌گذرد، مجموعه‌ای درهم ریخته را ایجاد می‌کند، افزود: اگر دخل وتصرفات در حوزه چالوس را به چالش نکشیم مسئله ساز است و متأسفانه زیرپاگذاشتن قانون در چالوس به قانون تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: برای آنکه چالوس شهر قانونمدار شود خبرنگاران باید در میدان حرف اول را بزنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان