کسب رتبه اول کشوری توسط فنی و حرفه‌ای البرز


کسب رتبه اول کشوری توسط فنی و حرفه‌ای البرز

کرج- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از کسب رتبه اول کشوری این اداره در ارزیابی عملکرد آموزشی اجرایی سه ماهه اول سال جاری بخش دولتی خبر داد.

بهزاد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اجرای کامل برنامه عملکردی ابلاغی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تحقق ۱۹۹ درصدی تعهدات آموزشی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز موفق به کسب رتبه اول عملکرد آموزشی اجرایی بخش دولتی سه ماهه اول امسال در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شد.

وی بیان کرد: این اداره کل با ۸ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بیش از ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای غیر دولتی، متولی ارائه آموزش‌های مهارتی به اقشار مختلف استان با هدف تربیت و توانمندسازی نیروهای ماهر کارآمد و ارتقا مهارت منابع انسانی شاغل در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان می‌باشد.

✳️ بهزاد غفاری دستیابی به این مهم را حاصل همت تمام همکاران ساعی و پرتلاش اداره‌کل و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد و تلاش بیش از پیش همه مربیان، کارشناسان و متولیان امر مهارت آموزی استان را جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضروری برشمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا