مصوبات ستاد اربعین برای تمام دستگاه ها لازم الاجراست


مصوبات ستاد اربعین برای تمام دستگاه ها لازم الاجراست

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: مصوبات ستاد اربعین استان برای تمام دستگاه ها لازم الاجراست.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی (ع) استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران در انجام برنامه‌های مربوط به اربعین با نهایت اهتمام، پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی پس از چندین سال، افزود: مردم از این بازگشایی خوشحال هستند و بازگشایی این مرز بسیاری از فرصت‌ها را برای استان کرمانشاه خلق خواهد کرد که برنامه ریزی دقیق برای ایجاد زیرساخت‌ها به منظور تردد زائرین ضروری است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به زائرین چنان پیگیری و تلاشی باید صورت گیرد که در خاطره زائرین باقی بماند و در سال‌های آینده نیز این مرز را برای رفتن به عتبات عالیات انتخاب کنند و هر مدیری که در این مسیر کوتاهی کند در واقع به حق مردم خیانت کرده است.

امیری مقدم با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ستاد اربعین مرکزی برای همکاری و تعامل وزارتخانه‌ها و مراکز ذیربط در تهران با ستاد اربعین استان، گفت: ابلاغیه‌های لازم برای همکاری و هماهنگی وزارتخانه‌ها صادر شده و مدیران استانی وظیفه دارند که اجرای این مصوبات را به منظور تحقق کامل تعهدات پیگیری کنند.

وی بیان کرد: ملاک در انجام برنامه‌های مربوط به اربعین اجرای همین مصوبات ستاد مرکزی اربعین است که برای همه لازم الاجرا است.

استاندار کرمانشاه از مدیران استان کرمانشاه خواست که به منظور تسهیل بیشتر در ترددهای زائرین و توسعه زیرساخت‌های لازم در مرز هر چه سریع‌تر نسبت به اعزام نماینده خود به عنوان نماینده تام الاختیار دستگاه و ادارات ذیربط در مرز خسروی تا زمان اربعین اقدام کنند.

وی همچنین به رسیدگی سریع‌تر و ساماندهی مساجد استان کرمانشاه در مسیر تردد زائرین به عتبات عالیات تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !