گرد و خاک کیفیت هوای البرز را کاهش می‌دهد


گرد و خاک کیفیت هوای البرز را کاهش می‌دهد

کرج- مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به ناپایداری سطوح میانی جوی تا روز چهارشنبه گفت: در بعضی ساعات وزش باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از ناپایداری سطوح میانی جو از یکشنبه تا چهارشنبه در تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از ناپایداری سطوح میانی جو تا چهارشنبه در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: به موجب آن در بعضی ساعات وزش باد و گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات رگبار و رعدوبرق به ویژه در ساعات عصر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی آسمان البرز قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!