شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید


شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

دنیای امروز، دنیای آلودگی‌صوتی است، دنیای شنیدن صدای بوق‌های ممتد خودروها، اما با این حال، شنیدن اصوات موهبتی بزرگ است که همه دوست دارند از آن بهره‌مند باشند. تست شنوایی سنجی به افرادی که این امکان را ندارند کمک می‌کند.

دنیای امروز، دنیای آلودگی‌صوتی است، دنیای شنیدن صدای بوق‌های ممتد خودروها، ... اما با این حال، شنیدن اصوات موهبتی بزرگ است که همه دوست دارند از آن بهره‌مند باشند. تست شنوایی سنجی به افرادی که این امکان را ندارند کمک می‌کند.
اما برخی از افراد این موهبت را ندارند، آنها ممکن است دچار ناشنوایی یا کم‌شنوایی باشند. برای پیشگیری از این اتفاق باید تست‌ شنوایی سنجی انجام داد. برای افرادی هم که دچار کم‌شنوایی هستند، بهترین چاره مراجعه به مرکزی است که بتواند مشکل را ارزیابی و بهترین راهکار را به آنها ارائه کند. این اتفاق در مرکز ارزیابی شنوایی سمعک برتر صورت می‌گیرد.


شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

تست شنوایی سنجی سمعک برتر
حتما دوست دارید درباره دفتر ارزیابی شنوایی سمعک برتر، اطلاعات بیشتری بدانید.
در این مرکز همه تست‌های شنوایی‌سنجی نوزاد، کودک و بزرگسال انجام می‌شود یعنی همه گروه‌های سنی می‌توانند خدمات موردنیازشان را در آن دریافت کنند.
تست‌های مختلفی در این مرکز، صورت می‌گیرد که عبارتند از: تست ارزیابی صدای گوش، تست‌های DPOAE، ABR، ASSR ، ECOGHI، VEMP

جهت مشاوره همین حالا کلیک کنید.

همچنین در این مرکز بر اساس نیاز بیمار انواع مختلف سمعک برای او تجویز می‌شود که شامل سمعک شارژی، سمعک باتری‌خور، سمعک مخفی و نامرئی است. بسته به این‌که با کدام‌یک از این سمعک‌ها راحت‌ترید، یا قیمت کدام‌یک برایتان مقرون به صرف است، می‌توانید آنها را دریافت کنید.

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید


شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید
جهت کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۹۰۹۲۱۶

۰۹۱۲۵۴۰۳۰۳۲


اگر دچار مشکل کم‌شنوایی باشید حتما برای دریافت سمعکتان عجله دارید، با مراجعه به مرکز سمعک برتر خیالتان جمع باشد که در همان روز مراجعه، سمعکتان را دریافت می‌کنید. حتی اگر سمعکی دارید که نیاز به تعمیر دارد، در کمترین زمان تعمیر می‌شود و در اختیارتان قرار می‌گیرد.
اگر به هر دلیلی نمی‌توانید مراجعه حضوری داشته باشید، شنوایی‌سنجی در منزلتان انجام می‌گیرد، بله! مرکز شنوایی سنجی سمعک برتر این امکان را هم برایتان فراهم کرده است.
و خبر خوب اینکه اگر دلتان نمی‌خواهد سمعکتان دیده شود، می‌توانید با مراجعه به سمعک برتر، ریزترین سمعک نامرئی را دریافت کنید.

بعد از شنوایی سنجی چه اتفاقی می‌افتد؟

با توجه به آنچه پیش از این در مطلب «بهترین و معروف ترین دکتر شنوایی سنجی را بشناسید!» گفته‌ایم بعد از بررسی نتیجه شنوایی سنجی و قبل از تعیین گزینه‌های درمانی، دکتر شنوایی سنجی اطلاعات روان‌شناختی را برای اندازه‌گیری تاثیر کاهش شنوایی روی بیمار ارزیابی می‌کند.
درمان ممکن است شامل تمیز کردن موماز کانال‌های گوش، نصب و بررسی سمعکیا همکاری با پزشک گوش و حلق و بینی برای کاشت حلزونبه منظور بهبود شنوایی بیمار باشد.
این حلزون‌ها دستگاه‌های کوچکی هستند که زیر پوست، نزدیک گوش قرار می‌گیرند و تکانه‌های الکتریکی را مستقیماً به عصب شنوایی در مغز می‌رسانند. این تکنولوژی به بعضی از افراد مبتلا به انواع خاص ناشنوایی، توانایی شنیدن می‌دهد.

هزینه شنوایی سنجی

در کنار تمامی این موارد، بر اساس مطلب ذکرشده، هزینه شنوایی سنجی بسته به آزمایش‌های انجام گرفته و نوع مشکل شنوایی یا تعادلی شما متفاوت است. تست شنوایی تحت پوشش بیمه‌های عادی یا تکمیلی نیز قرار می‌گیرد. هزینه‌های لازم برای شنوایی سنجی شامل این موارد می‌شوند:

  • هزینه تست شنوایی روتین
  • هزینه تست‌های تعادلی
  • هزینه تست تمپانومتری برای اندازه‌گیری آسیب‌های وارد شده به پرده‌ی گوش
  • هزینه تست ECHOGE برای افراد مشکوک به بیماری منیر
  • هزینه تست RA برای تشخیص آسیب‌های وارد شده به اعصاب شنوایی
  • هزینه تست ABR برای بررسی اعصاب گوش
  • هزینه‌ تست‌های مربوط به شیپور استاش
  • هزینه تست غربالگری برای کودکان کم سن
  • هزینه تست وزوز یا زنگ زدن گوش
  • هزینه خرید و تعمیر سمعک

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

انواع سمعک
برای خرید یک سمعک و استفاده از آن بهترین کار کسب اطلاعات درباره انواع مختلف سمعک است که برخی از آنها عبارتند از:

  • سمعک داخل گوشی
  • سمعک پشت گوشی
  • سمعک دیجیتال
  • سمعک هوشمندو فراهوشمند
  • سمعک نامرئی
  • سمعک شارژی

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

کوچکترین سمعک نامریی دنیا در سمعک برتر

جهت مشاوره همین حالا تماس بگیرید.

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

۰۹۱۲۵۴۰۳۰۳۲


1- سمعک دیجیتال
این سمعک متناسب با کم‌شنوایی فرد و با کامپیوتر تنظیم می‌شود. تشخیص صداهای زیر و بم، از مزایای این نوع سمک به شمار می‌رود.

سمعک هوشمند جزو بهترین انواع سمعک ها است. سمعک هوشمند اصولا تا 12باند و سمعک فراهوشمند از 15باند به بالا است و تا 68 نیز میرسد.


2- سمعک هوشمند
سمعک هوشمند جزو بهترین انواع سمعک ها است. سمعک هوشمند اصولا تا 12باند و سمعک فراهوشمند از 15باند به بالا است و تا 68 نیز میرسد.
وجود پردازنده های قوی و سنسور آکوستیکی برای درک بالای گفتار حتی در محیطهای شلوغ کاربر را به سمت استفاده از این سمعک سوق میدهد. شنیدن صدای تلفن و تلویزیون مانند هندز فری از داخل این سمعک آنرا متفاوت کرده است.

.jabeh_embed_frame .jabeh_embed_frame iframe

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

3- سمعک داخلی گوش
سمعک داخل گوش، دارای دو نوع ITE و ITC است. سمعک ITE اندازه‌ای بزرگ‌تر دارد و می‌تواند صدا را تا 90 دسیبل تقویت کند. با این سمعک همه گودی گوش یا نصف گودی گوش پر می‌شود.

سمعک داخل گوش، دارای دو نوع ITE و ITC است. سمعک ITE اندازه‌ای بزرگ‌تر دارد و می‌تواند صدا را تا 90 دسیبل تقویت کند.

سمعک ITC به نسبت ITE کوچک‌تر است و داخل کانال گوش قرار می‌گیرد.

4- سمعک پشت گوشی
همان‌طور که از نامش پیداست، این سمعک پشت گوش جای می‌گیرد و با یک لوله، صدا را به گوش می‌رساند.
در این سمعک، از کانال گوش و مقداری از صدفه یا همه آن قالب می‌گیرند.

5- سمعک نامرئی
اگر دلتان نخواهد که کسی متوجه سمعک شما شود، سمعک نامرئی بهترین گزینه است چون دیده نمی‌شود. سمعک نامرئی، دارای کیفیتی عالی است و تقویت صدای بالایی هم دارد.

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

درباره مرکز شنوایی سنجی سمعک برتر
اغلب این‌طور است که شنیدن از پیشینه یک برند می‌تواند خیال مخاطبان را درباره استفاده از آن جمع کند. با این حساب خوب است کمی هم درباره سابقه سمعک برتر بدانید.
برای مراجعه‌کنندگان مراکز پزشکی، یکی از مهم‌ترین نکات به روز ماندن آنها است. گواهی‌های متعددی که سمعک برتر از کنگره‌ها و همایش‌های مختلف (مانند UHA آلمان) و سنگاپور دریافت کرده، به خوبی سابقه درخشان این مرکز را ثابت می‌کند.
همچنین سمعک برتر، نمایندگی فروش انواع سمعک زیمنس آلمان، سمعک اتیکن و سمعک ویدکس دانمارک را دارد که با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ارائه می‌شوند.

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

ارزیابی شنوایی، با بهترین شرایط
اگر برای خرید سمعک به این مرکز مراجعه می‌کنید خوب است بدانید که خدمات دیگری نیز در آن صورت می‌گیرد.
شما می‌توانید شنوایی‌سنجی نوزاد، شنوایی‌سنجی بزرگسالان، تست‌های مرتبط با سرگیجه، مشکلات مرتبط با وزوز گوش و همین‌طور تجویز سمعک با بهترین مارک‌ها را دریافت کنید.
چه چیزی بهتر از این موضوع که در این مرکز، شرایط بیمار کاملا در نظر گرفته می‌شود. شاید می‌پرسید چطور؟
سمعک برتر در طبقه اول همراه با آسانسورقرار گرفته که یعنی مراجعه به آن برای افراد سالمند و خانم‌های باردار آسان است. در نزدیکی آن هم ایستگاه مترو قرار دارد که رفت و آمد و دسترسی را آسان‌تر می‌کند.

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

دفتر ارزیابی شنوایی سمعک برتر ارسال خدمات سمعک را برای شما فراهم کرده است و در شرایط بحرانی مانند کرونا میتوانید از امکانات ما بهره مند شوید.
اگر هم بخواهید به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنید، باز هم جای هیچ نگرانی وجود ندارد، اینجا به دستگاه تب‌سنج و وسایل ضدعفونی‌کننده مجهز است.

جهت مشاوره همین حالا کلیک کنید.

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۹۰۹۲۱۶

۰۹۱۲۵۴۰۳۰۳۲

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

جهت مشاهده نمونه ها از اینستاگرام بازدید نمایید.

samakebartar@

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب مراجعه نمایید.

www.samakebartar.com

شنوایی سنجی، سمعک برتر را امتحان کنید

خیابان شریعتی، بالاتر از متروی شریعتی، نرسیده به دوراهی قلهک، جنب بیمارستان کیان، کوچه مرشدی، ساختمان پزشکان مهر آفرین، پلاک ۱۷، واحد ۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»