برگزاری جلسه مربوط به توافق با پست برای انتقال اشیاء جامانده در اربعین


برگزاری جلسه مربوط به توافق با پست برای انتقال اشیاء جامانده در اربعین

رییس و تنی چند از دست اندرکاران ستاد اربعین سازمان حج وزیارت برای خدمت رسانی هر چه بهتر به زایران اربعین ، جلسه ای را با نماینده پست به منظور انتقال اشیا جامانده زایران اربعین حسینی به کشور برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رییس ستاد اربعین سازمان حج وزیارت ، معاون عتبات سازمان، مشاور عالی رییس سازمان در عتبات، مدیرکل دفتر بازرسی و ارزشیابی سازمان ، مدیر دفتر نمایندگان سازمان در عراق و جمعی از دست اندرکاران در خصوص انتقال اشیا جامانده زایران در ایام اربعین با پست رایزنی کردند.


سازمان حج وزیارت مسولیت کمیته ثبت نام و اعزام را در ستاد مرکزی اربعین برعهده دارد و در این زمینه اقداماتی همانند؛ ثبت نام و اعزام زایران در سامانه سماح، نظارت بر بیمه زایران و همچنین امداد و راهنمایی گمشدگان و اشیای کشف شده زایران را عهده دار است.


همچنین ستاد اربعین سازمان حج وزیارت که طی روزهای گذشته تشکیل شده در قالب اقدامات تعریف شده به خدمت رسانی و تسهیل امور زایران اربعین حسینی امسال می پردازد.
در‌ همین زمینه رییس و اعضای ستاد امروز جلسه ای را با نمایندگان شرکت پست ایران در کاظمین برگزار کردند.
در این جلسه در خصوص خدمات رسانی به زایرین اربعین حسینی، در بحث وسایل و اشیا گمشده مباحثی مطرح و توافقات مناسبی جهت ارایه خدمات اربعینی صورت گرفت .
ایجاد پایگاه ها جمع آوری اشیا ،انتقال اشیا جامانده به ایران ،چاپ لیبل مشخصات برای زایرین و خدمات حمل بار مازاد زایرین از جمله موارد بحث و توافق شده در این جلسه بود .
در این جلسه بر ارایه خدمات مطلوب بیمه ای به زایرین تاکید گردید.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آدرس و شماره تلفن اتحادیه های صنفی تبریز