محرومیت زدایی و مرمت خانه‌های آسیب دیده از افتخارات سپاه است


محرومیت زدایی و مرمت خانه‌های آسیب دیده از افتخارات سپاه است

رباط کریم- فرمانده سپاه رباط‌کریم گفت: محرومیت زدایی، مرمت و ساخت خانه‌های آسیب دیده از افتخارات سپاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر شهیری بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب به عهده سپاه است.

شهیری افزود: یکی از اهدافی که امام (ره) برای تشکیل سپاه داشت، نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی بود چرا که این انقلاب هم ریشه در قیام سیدالشهدا (ع) و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از مظلومین دارد.

وی بیان کرد: از بدو انقلاب سازماندهی و آموزش نیروهای مردمی به عهده سپاه گذاشته شد و این برای ما افتخار است که نیروهای مردمی را سازماندهی کنیم، آموزش دهیم تا در مقاطع تاریخی و حساس دوران به دفاع از انقلاب بپردازند و با جنگ نرم، فتنه و فتنه انگیزی، بزهکاری و معضلات و آسیب‌های اجتماعی و احتکار و… وارد عمل و میدان‌های جهادی شوند.

شهیری ادامه داد و گفت: امروز نظام اسلامی سپاه و بسیج را به عنوان «گشت‌های رضویون» به عنوان ضابطین قضائی در کنار خود دارد، امروز مسئولین قضائی شهرستان رباط کریم بسیجیان عزیز را به عنوان صادق ترین و شریف‌ترین و درستکارترین افراد در کنار خود دارند و با تعامل و همکاری بسیجیان با دستور دادستان محترم شهرستان بخوبی در راستای خدمت به مردم در کنار نیروهای انتظامی و قضائی ایستاده است.

وی اضافه کرد: سالانه تعدادی از بسیجیان را جذب و در قالب گروه‌های جهادی آموزش می‌دهیم تا برای ایجاد حکومت تمدن اسلامی تربیت شوند.

فرمانده سپاه رباط کریم گفت: یکی از کارهایی که سپاه انجام می‌دهد، بحث محرومیت زدایی و ساخت و بازسازی خانه‌های آسیب دیده می‌باشد که از افتخارات است و باید بدانیم که دشمن با تمام قدرت دنبال ضربه زدن به سپاه است و ما از این خوشحال هستیم که سپاه کار خود را آنقدر خوب انجام داده است که آنها را خشمناک کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ترکیب هیات رئیسه شورای شهر صالحیه و گلستان مشخص شد