امتناع کامرانی فر از افشای جزئیات نامه فیفا به فدراسیون فوتبال


امتناع کامرانی فر از افشای جزئیات نامه فیفا به فدراسیون فوتبال

دبیر کل فدراسیون فوتبال با امتناع از افشای جزئیات نامه فیفا گفت: این کار به صلاح نیست.

حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال، درباره نامه فیفا گفت: فیفا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال با امضای یکی از مقامات فیفا و‌ای اف سی ارسال کرده بودند، اما این امضا متعلق به رئیس و دبیرکل فدراسیون بین المللی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا نبوده است. نامه‌ای ارسال شد دیگر! نمی‌گویم چه کسی امضا کرده و این از جزئیات نامه است.

کامرانی فر بیان کرد: در این نامه به دخالت افراد ثالث در انتخابات فدراسیون فوتبال اشاره شده بود که ما با کمک تیم حقوقی پاسخی تهیه و ارسال کردیم. همانطور که در نامه ما نیز بیان شد صحبت‌های اشخاص درباره انتخابات به معنی دخالت آن‌ها در این باره نیست و در کشور هر کسی حق دارد درباره انتخابات صحبت کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ اینکه فیفا چطور چند روز مانده به انتخابات مشکوک شده و نامه می‌زند، گفت: وارد جزئیات نامه فیفا نمی‌شوم، زیرا فاش کردن این اطلاعات در تلویزیون به صلاح نیست.

او عنوان کرد: در این نامه درباره ویلموتس نیز صحبت‌هایی مطرح شد و ما نیز پاسخ‌هایی دادیم، درباره ویلموتس موضوعاتی وجود دارد که خارج از فدراسیون فوتبال به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

کامرانی فر درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: کار‌ها طبق قانون انجام می‌وشد و ۸ شهریور انتخابات داریم. برای تمام اعضای مجمع و عزیزان دیگر دعوت نامه ارسال شده و این رویداد بر اساس قوانین انجام می‌شود.

او افزود: کمیته بدوی انتخابات درحال بررسی وضعیت نامزد‌ها هستند. ۲ نفر تائید شدند و این تائید رسمی به ما ابلاغ شده و باید ببنیم پس از این چه می‌شود.

باز و بسته شدن سهوی پنجره نقل و انتقالات

باشگاه ذوب آهن درحالی که بدهی یکی از بازیکنان خود را تسویه نکرده بود، در روزی که سهوا پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شده بود اقدام به ثبت قرارداد چند بازیکن کرد!

محمدرضا کسرایی، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: ۱۸ مرداد اولین نامه در رابطه با باشگاه ذوب آهن دریافت شد با این مضمون که باشگاه دیون موضوع احکام صادره از کمیته وضعیت را تسویه کرده است و ما مجوز ثبت قرارداد بازیکن را داریم، اما ظاهرا نام یکی از بازیکنان از قلم افتاده بود که ما فردا اصلاحیه را دریافت کردیم. این بازیکن محمدباقر صادقی بود و ما هم نقل و انتقالاتی برای باشگاه انجام ندادیم. در ۲۰ مرداد نامه‌ای دیگر دریافت شد با این مضمون که قرارداد‌ها ثبت شود، اما در واقع همچنان با صادقی تسویه‌ای رخ نداده بود.

کسرایی گفت: من نامه ای در تایخ بیست و یکم ندیدم. آخرین نامه ذوب آهن نامه ۲۰ مرداد بود که دیون پرداخت شده و مشکلی برای ثبت قرارداد ندارند.

این درحالی است که وقتی محمدباقر صادقی به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کرده و پرسیده بود ذوب آهن در این فاصله بازیکنی ثبت کرده است یا خیر؟ با این پاسخ مواجه شد که شک و اشتباه باعث باز شدن یک روزه پنجره نقل و انتقالاتی شده است.

بازی با پرسپولیس را در حضور هواداران برگزار کنید

رجائیان، مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: ما با هوادار بازی داشتیم و به خاطر فحاشی به ساکت الهامی برای یک جلسه از حضور تماشاگر محرومی شدیم که مصادف شد با هفته اول لیگ. رای کمیته انضباطی از باقی آرا برتر است. ما همه تمهیدات را برای برگزاری بازی بدون تماشاگر انجام دادیم، اما یک روز مانده به بازی اعلام کردند تمام ورزشگاه ها از حضور هواداران محروم خواهند بودو نکته این جا است که محرومیت ما در همان بازی باید لحاظ شود و در دیدار پرسپولیس از حضور تماشاگران محروم نشویم.

او گفت: کمیته انضباطی و کمیته استیناف فردا نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد. از پرسپولیس و این کمیته ها می خواهم که ما شرمنده هواداران نشویم. زیرساخت های اساسی هم برای حضور تماشاگران آماده است و دوستان به ما تائیدیه دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل