اقدامات دولت سیزدهم به خوبی تبیین نشده است


اقدامات دولت سیزدهم به خوبی تبیین نشده است

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دولت اقدامات مهمی طی سال جاری انجام داده اما این اقدامات به خوبی تبیین نشده که این یک ضعف است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری پیش از ظهر سه شنبه در ستاد گرامیداشت هفته دولت که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دولت‌ها به میزان ولایت مداری خود از بیانات رهبران انقلاب بهره بردند اما هر دولتی که این ارتباط را افزایش داد، کمک بیشتری به مردم رساند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به مشکلات موجود در کشور از جمله بدهی‌های سنگین که بر دوش دولت سیزدهم افتاد، گفت: گره زدن اقتصاد به برجام و بی توجهی به مردم در دولت گذشته دیده می‌شد اما روند اکنون تغییر کرده است.

وی به انجام کارهای بزرگ طی یک سال گذشته اشاره داشت و افزود: ارتباط وسیع رئیس جمهور با مردم که به مسئولان پایین‌تر نیز کشانده می‌شود، می‌تواند آرامش بیشتری را به مردم برگرداند.

حجت الاسلام نوری حضور میدانی رئیس جمهور را ستودنی دانست و گفت: مردم باید حس کنند مدیر در کنار مردم است که طی یک سال گذشته این ماجرا نمایان بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی سفرهای استانی را غنیمت دانست و تصریح کرد: بازدید از همه استان‌ها آن هم در کشور وسیع ایران کار ارزشمندی بود.

امام جمعه بجنورد اعطای تسهیلات به قشرهای محروم را دیگر اقدام مثبت دولت عنوان کرد و گفت: یکی از دلایل عمده‌ای که جوانان به سمت ازدواج نمی‌روند، مسئله مسکن است لذا اگر دولت بتواند تا پایان ۴ سال ۴ میلیون مسکن را تحویل دهد بخش بزرگی از مشکلات رفع می‌شود.

وی افزود: دولت جهاد تبیین را به درستی انجام نداده و این یک ضعف است؛ کارهای مهمی انجام شده اما به اندازه تبلیغ، تبیین و توجیه نشده است؛ بیان این مسائل تبلیغ یک شخص نیست بلکه خدمات نظام به شمار می‌آید.

حجت الاسلام نوری تورم و بیکاری را دو مشکل کشور دانست و گفت: باید با اقدامات جهادی این مشکلات اساسی رفع شود.

امام جمعه بجنورد در انتها با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه دین بنا شده، بیان داشت: هرچه موجب تضعیف نظام و ایجاد فاصله بین نظام و مردم شود، باعث تضعیف دین است لذا همه کمک کنند تا کار به نتیجه برسد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مشاور فرمانده سپاه: مرزبندی علوم اسلامی با غربی باید مشخص شود