اولین اجلاس برند سازی در صنعت املاک و ساختمان برگزار شد


اولین اجلاس برندسازی در حوزه صنعت ساختمان و املاک با عنوان همایش صد برند برتر املاک و ساختمان ایران در روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی با حضور جمعی از صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه املاک و ساختمان و نیز منتخبانی از صاحبان کسب‌وکار و شرکت های خرید و فروش املاک کشور با هدف شناسایی رهبران اقتصادی و تقدیر برگزار شد.

اولین اجلاس برند سازی در صنعت املاک و ساختمان برگزار شد

به گزارش ایران اکونومیست، جواهر غافلی، مدیرعامل گروه باتاب اندیش مهام، اولین اجلاس برندسازی در حوزه صنعت ساختمان و املاک را با عنوان همایش صد برند برتر املاک و ساختمان ایران در روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ماه از ساعت 14:30 بعداز ظهر در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی با حضور جمعی از صاحب‌نظران و کارشناسان عرصه املاک و ساختمان و نیز منتخبانی از صاحبان کسب‌وکار و شرکت های خرید و فروش املاک کشور با هدف شناسایی رهبران اقتصادی و تقدیر از آنان برگزار کرد.

برای نخستین بار پنل موفقیت در این همایش با حضور چهار نفر از صنعتگران موفق در این عرصه به منظور اشتراک گذاشتن تجربیات مدیران برتر این صنف به برنامه اضافه کردیم تا یک شبکه ارتباطی بین کارآفرینان برتر حوزه املاک و ساختمان ایجاد کنیم.

در این اجلاس دکتر همایون نسیمی و محمد غفاری از سیر سفر مشتری تا جذب و وفاداری مشتری ، تبلیغات و برند سازی سخنرانی کردند.

در انتهای همایش از چهل نفر از مدیران برتر صنعت ساختمان و املاک تقدیر شد.

لازم به ذکر است در یازده آذر ماه سال جاری با دعوت از صنعتگران صنف ساختمان و املاک، همایش چابک سازی بنگاه های اقتصادی برگزار می‌شود.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم