چالش آب شرب سنندج اوایل مهرماه رفع می شود


چالش آب شرب سنندج اوایل مهرماه رفع می شود

سنندج- استاندار کردستان گفت: پروژه خط انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج اوایل مهرماه به بهره برداری می رسد و دغدغه آب شرب ساکنان مرکز استان رفع خواهد شد.

اسماعیل زارعی کوشا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی چند سال اخیر مبحث آب شرب با کیفیت دغدغه شهروندان مرکز کردستان شده و این مهم موجب شد تا مسئولان وزارت نیرو در سنوات گذشته به فکر انتقال آب سد آزاد به صورت مستقیم به تصفیه خانه آب سنندج کنند.

وی افزود: پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج به کندی پیش می‌رفت اما با دعوت وزیر نیرو به استان و فعالیت‌های گسترده در بهمن و اسفند سال گذشته پیشرفت فیزیکی آن به ۳۶ درصد رسید و اکنون به بالای ۸۶ درصد رسیده است.

استاندار کردستان اعلام کرد: تلاش می‌کنیم به وعده‌ای که در خصوص اتمام پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج داده‌ایم، عمل کنیم و در آخر شهریور و یا روزهای اول مهرماه این طرح به بهره برداری برسد.

گفتنی است خبرنگاران و عکاسان خبری خبرگزاری مهر در استان کردستان طی چند سال اخیر و پس از مشکلات به وجود آمده برای وضعیت آب شرب در سنندج اقدام به تهیه اخبار و گزارش‌های متعدد نموده و در بازتاب این دغدغه شهروندان به مسئولان و تصمیم گیران استانی و کشوری نقش ویژه ای را ایفا کردند لذا تا رفع این دغدغه مردمی در کنار شهروندان سنندجی خواهند بود و به بازتاب اخبار مرتبط با این مسئله خواهند پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!