همایش تجلیل از « کسبه های امین » در مازندران برگزار شد


همایش تجلیل از « کسبه های امین » در مازندران برگزار شد

ساری- همایش تجلیل از کسبه های امین و صنف های عاشورایی به همت سپاه کربلا در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا بعدازظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از کسبه‌های امین و همایش صنف‌های عاشورایی نقش اصناف و بازار را در درآمد ناخالص ملی کشور مهم دانست و گفت: یک پنجم درآمد کشور متعلق به اصناف و بازاریان است.

وی با عنوان این که اصناف در تأمین امنیت و سرمایه اجتماعی نقش مؤثری دارند، افزود: بازاریان و کسبه با مردم ارتباط مستقیمی دارند و هرچه سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد سبب رضایتمندی بیشتر مردم می‌شود.

وی گفت: به دلیل عدم برنامه ریزی درست و صحیح نتوانستیم در این بخش عظیم از اقتصاد کشور ثبات، پایداری همراه با رشد و ترقی داشته باشیم.

سردار مسلمی با اظهار این که قوانین متناقض در حوزه اقتصاد سبب بروز مشکلاتی برای اصناف و بازاریان شده است، گفت: برخی مواقع به دلیل ندانستن، تصمیماتی در حوزه اقتصاد گرفته می‌شود که نارضایتی‌هایی را دامن می‌زند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سپاه برای تنظیم بازار در کنار مردم و اصناف قرار گرفته است، گفت: ما بهترین مردم دنیا را دارا هستیم و باید از آنان حمایت و مشکلات آنان را حل کنیم و در دوران دفاع مقدس، اصناف و بازاریان نقش مؤثری داشته اند.

وی تاکید کرد: تنها راه ثبات، امنیت و آرامش در جامعه پرداختن و توجه به کسبه و بازار است و متأسفانه فکر اساسی و هوشمند برای رفع مشکلات بازار تاکنون نداشتیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس و متن تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر جدید 1400