همکاری دستگاه قضایی با بدنه اجرایی در شهرقدس قابل تقدیر است


همکاری دستگاه قضایی با بدنه اجرایی در شهرقدس قابل تقدیر است

قدس- فرماندار قدس گفت: همکاری دستگاه قضایی با بدنه اجرایی در شهرقدس قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید گلی کانی پیش از ظهر چهارشنبه در در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قدس قدس که با حضور شاکرمی معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران و جمع دیگری از مسئولان شهرستان قدس برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت گفت: دادستان قدس در هر یک از مباحثی که نیاز به هماهنگی در اجرای موازین قانونی بود، در کنار اعضای شورای تأمین حرکت کرد و یک هم افزایی شکل گرفت.

فرماندار قدس ضمن آرزوی موفقیت برای دادستان جدید شهر قدس اظهار داشت: امیدواریم عملکرد دادستانی که امروز معرفی می‌شود، نیز موفق بوده و بهتر از گذشته در شهرستان شاهد اجرای عدالت باشیم.

وی تصریح کرد: قدس حساسیت‌های ویژه ای دارد و کلید راه مدیریت حوزه قضائی را رهبر معظم انقلاب در نشست‌هایی که با بدنه قوه قضائیه داشته اند، مطرح کردند.

گلی کانی ادامه داد: اجرای عدل سبب پشت گرمی دولت است و با این تغییر و جابجایی فضای تعامل بیشتر و شهرستان را در مسیر عدل و عدالت پیش خواهد برد، طبق گزارش دستگاه قضائی بیشترین جرم در قدس سرقت است، که در این زمینه با اجرای طرح‌های مختلف از این معضل جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: ساخت و ساز غیر مجاز و تجاوز به حریم رودخانه نیز طبق گزارش دستگاه قضائی در شهر قدس کاهش ۱۰۰ درصدی داشته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سیزده به‌در کرونایی پایتخت نشینان در پردیس