منطقه بی‌سیم از خدمات شهری به طور عادلانه برخوردار نیست


منطقه بی‌سیم از خدمات شهری به طور عادلانه برخوردار نیست

زنجن-شهردار زنجان گفت: منطقه بی‌سیم به منطقه‌ای شهرت دارد که از خدمات شهری به طور عادلانه برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزفر شامگاه چهارشنبه در مراسم کلنگ‌زنی بوستان هاشمی‌نژاد گفت: این پروژه در بازه زمانی ۱۸ ماه کاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های ویژه شهرداری به مساحت ۶۵ هزار و ۵۹۱ مترمربع بوده و با قرارداد اولیه ۱,۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، ابراز داشت: توجه به نیازهای فرهنگی شهروندان ضروری است.

شهردار زنجان گفت: ایجاد سرای محله شامل کتابخانه و کلاس‌های آموزش هنری، سالن آمفی‌تئاتر روباز، بوفه، کافی‌شاپ، نمازخانه و سایه‌بان برای پاسخ‌گویی به نیاز شهروندان و تحقق اهداف شهرداری نسبت به مسائل فرهنگی شهروندان انجام می‌شود.

فیروز فر تاکید کرد: منطقه بی‌سیم به منطقه‌ای شهرت دارد که از خدمات شهری به طور عادلانه برخوردار نیست.

وی افزود: پروژه بوستان هاشمی‌نژاد، قدمی برای برقراری توازن در ارائه خدمات شهری است و این پروژه در راستای توزیع متوازن امکانات شهری کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار زنجان بیان داشت: در بوستان هاشمی‌نژاد برای همه رده‌های سنی، برای گذراندن اوقات فراغت فضا در نظر گرفته شده است.

فیروز فر با بیان اینکه این پروژه کاربری‌های گوناگون و متنوعی دارد، تصریح کرد: فضای بازی ویژه کودکان، فضای بازی ویژه بزرگسالان و فضای بازی‌های محلی و سنتی در این بوستان پیش بینی خواهد شد.

وی گفت: دسترسی به این پروژه بسیار ساده خواهد بود و در راستای تامین رفاه شهروندان، برای این پارک چهار ورودی و چهار پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل ساده 1402 با طرح های شیک و جذاب