400 میلیارد تومان برای توسعه راه های اربعین در ایلام هزینه شد


400 میلیارد تومان برای توسعه راه های اربعین در ایلام هزینه شد

ایلام-استاندار ایلام گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای توسعه راه های اربعین در ایلام هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دومین روز از هفته دولت و در نشست ستاد اربعین استان که با حضور سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور کشور و سردار شمشیری نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران و مجموعه اعضاء برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، افزود: هفته دولت یادآور دولت مردمی مکتبی و انقلابی است.

وی در ادامه گفت: دولت سیزدهم با تاسی از دولت شهید رجایی گفتمان مردم محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی افزود: سفرهای استانی رییس جمهوری یکی از مصادیق مردم محوری است که اوج این مردم محوری در اربعین پیش رو است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که دومین روز از هفته دولت به ستاد اربعین آغاز می‌شود، اضافه کرد: اربعین امسال با اربعین‌های سالهای گذشته متفاوت است چراکه همه امور در این حوزه را به مردم واگذار می‌کنیم.

وی ادامه داد: اربعین امسال مردمی است و ستاد اربعین نظرات، پیشنهادات مردم را با جان دل می‌خرد.

اربعین امسال متفاوت است

بهرام نیا در ادامه با عنوان این مطلب که هیچ حد و مرزی برای مشارکت مردم در اربعین وجود ندارد، اظهار داشت: اربعین امسال با توجه به اشتیاق و استقبال گسترده مردم بعد از دو سال شرایط کرونایی و گرمای هوا بسیار متفاوت‌تر از اربعین‌های گذشته است.

وی در ادامه گفت: صدای مرا به گوش همه مردم استان برسانید که هر کسی دلش حسینی است بیاید و در امور اربعین مشارکت کند و ما دست او را به گرمی می‌فشاریم.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات مالی در حوزه اربعین و اینکه هنوز یک ریال در این حوزه اختصاص داده نشده است، اضافه کرد: مجموعاً ۷۸۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین بدون هیچ اختصاص اعتباری هزینه شده که از این میزان ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهسازی است.

وی افزود: تمامی اقدامات زیرساختی اربعین بدون هیچ‌گونه اعتباری در حال انجام است و مدیران عمرانی این حوزه با دست خالی کار کرده‌اند.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که کمی و کاستی هست اما نگذاشته‌ایم کار در مسیر اربعین یک لحظه متوقف شود تا جایی که امروز حجم کارهای انجام شده در حوزه زیرساخت‌ها با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: برای اتمام پروژه‌های مهم چون پل صلواتی جهت استفاده زائران در اربعین کار بصورت سه شیفته در حال انجام است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه نقش پلیس در اربعین موثر و بی بدیل است، اضافه کرد: امیدواریم امسال با کمترین تصادفات جاده‌ای مواجه شویم و شاهد برگزاری یک اربعین سالم و ایمن باشیم.

وی درپایان خواستار فضا سازی متناسب در مسیرهای اربعین استان شد و گفت: تبلیغات محیطی شروع شده است و مدیران فضای فرهنگی و تبلیغاتی استان در این مسیر اهتمام لازم داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان