(ویدئو) پیام انتقام شهروندان اوکراینی روی موشک‌ها


(ویدئو) پیام انتقام شهروندان اوکراینی روی موشک‌ها

همه پیام‌ها داستانی پشت سر خود دارند ... از دوستان گرفته تا خانواده - یا حتی حیوانات خانگی، از دست رفته در جنگ.

یک وب‌سایت تأمین مالی در اوکراین با فروش «پیام‌های انتقام‌جویی» برای ارتش اوکراین پول جمع‌آوری می‌کند تا قبل از شلیک روی بدنه موشک‌ها و گلوله‌ها نوشته شود.

به گزارش فرارو، این به اصطلاح پیام انتقام است که روی یک گلوله توپخانه اوکراینی نوشته شده است. آن‌ها راهی برای تسکین برای کسانی شده اند که با اندوه دست و پنجه نرم می‌کنند.

یولیانا رومانیف در میان صد‌ها نفری است که به انتقام کمک مالی کرده است. وب سایت تامین مالی با فروش پیام‌ها برای ارتش اوکراین تاکنون بیش از ۶۷۰۰۰ دلار جمع آوری کرده است -

الکساندر آرهات مسئول این سایت می‌گوید همه پیام‌ها داستانی پشت سر خود دارند ... از دوستان گرفته تا خانواده - یا حتی حیوانات خانگی، از دست رفته در جنگ.

وی افزود: ما برای جنایت پول جمع آوری نمی‌کنیم. ما برای کمک به ارتشی که جنگ عادلانه، دفاعی و آزادیبخش انجام می‌دهد، پول جمع آوری می‌کنیم. بنابراین، ما پول جمع آوری می‌کنیم تا دشمنی را که به سرزمین ما آمده است نابود کنیم.

در جنگ اوکراین هزاران نفر کشته شده اند و بیش از یک سوم از جمعیت ۴۱ میلیونی اوکراین مجبور به ترک خانه‌های خود شده اند. روسیه بار‌ها هدف قرار دادن اهداف غیرنظامی را در جریان آنچه که آن را عملیات نظامی ویژه می‌خواند، رد کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جزئیات مراسم تشییع سید ابراهیم رئیسی در تهران