سحر قریشی اعتراف کرد! / مقصد مهمه ! امیر تتلو راه کج زندگی من بود!


سحر قریشی اعتراف کرد! / مقصد مهمه ! امیر تتلو راه کج زندگی من بود!

رکنا : سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که پس از کش و قوس های فراوان شب گذشته خبر جدایی اش را تایید کرد، حالا اعتراف های تلخی کرده است.

به گزارش رکنا ، سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است.سحرقریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد،سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.سحر قریشی سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.سحر قریش به دلیل بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و بازی در کنار شاهرخ استخری مشهور شد.

شب گذشته سحر قریشی پس از مدت ها از دنبال کنندگان اش خواست که از او سوال کنند، تا جواب ابهامات شان را بدهد.مهم ترین سوال متاهل یا مجرد بودن او بود که سحر قریشی تایید کرد که جدا شده و اکنون مجرد است.

سحر قریشی اعتراف کرد! / مقصد مهمه ! امیر تتلو راه کج زندگی من بود!

در ادامه یک کاربر دیگر سوال پرسید که چرا در این چند ماه به راه کج کشیده شد و به بی راهه رفت.

او با حالت طنزآمیز جواب این دنبال کننده اش را داده و گفته که انسان جایزالخطا است. اما گاهی انسان از راه کج به مقصد می رسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تتلو سرجمع چند سال در زندان می ماند؟