پرداخت 180 میلیارد تومان سرانه بهداشتی برای ادارات کل آموزش و پرورش


پرداخت 180 میلیارد تومان سرانه بهداشتی برای ادارات کل آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع از پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان سرانه مدارس هم‌زمان با اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش خبر داد.

سعید عسکری گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۹۴ میلیارد تومان سرانه به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها جهت توزیع بین مدارس ابلاغ شده که مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان آن هم­‌زمان با سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش کشور پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون۱۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح جامع حمایت و ارتقای پوشش تحصیلی مناطق محروم (تغذیه مدارس شبانه ­روزی و ایاب و ذهاب مدارس روستای مرکزی) به ادارات کل پرداخت و مقرر شده است در هفته جاری نیز۵۰ میلیارد تومان دیگر ابلاغ اعتبار شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع تصریح کرد: با هماهنگی­ های انجام شده با معاونت ­های پرورشی ، فرهنگی ، تربیت‌بدنی و سلامت، مبلغ۱۵۰ میلیارد تومان سرانه پرورشی و تربیت‌بدنی از محل تخصیص ­های دریافتی به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شد.

عسکری گفت: با توجه به حضوری بودن مدارس در سال تحصیلی۱۴۰۲- ۱۴۰۱و لزوم افزایش ارتقای سطح بهداشتی مدارس، علاوه بر هماهنگی ­های لازم با سازمان برنامه‌وبودجه کشور جهت دریافت اعتبارات سرانه­ ای (آموزشی و پرورشی و تربیت‌بدنی) مقرر شده است، مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان سرانه بهداشتی از محل مصوبه ستاد کرونا دریافت و به ادارات کل آموزش‌وپرورش پرداخت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم