اصل ماجرای عدم ارائه اسامی نامزدهای قطعی انتخابات فدراسیون فوتبال چیست؟!


اصل ماجرای عدم ارائه اسامی نامزدهای قطعی انتخابات فدراسیون فوتبال چیست؟!

به‌نظر می‌رسد پافشاری برخی از اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال روی یک مسئله مانع از اعلام رسمی نامزدهای نهایی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ با وجود این که بسیاری از منابع خبری شب گذشته از ارسال نام هر ۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال خبر داده بودند، مصاحبه امروز عضو کمیته بدوی تا حد زیادی معادلات را بر هم ریخت.

حبیب‌الله حبیبی در این رابطه عنوان داشت: در کمیته بدوی جلسه‌ای درباره تأیید صلاحیت نامزدها در روز جمعه نداشتیم. هیچ تأییدیه‌ای به فیفا ارسال نشده و پس از جلسه شنبه (امروز) صورت‌جلسه نهایی از طریق دبیرکل فدراسیون به فیفا ارسال خواهد شد. پاسخ تمام استعلام‌ها درباره هر ۳ نامزد انتخابات هم آمده و با مدارک درباره احراز صلاحیت‌ها نظر می‌دهیم.

با این وجود اما امروز اخباری مبنی بر ارسال نامه با چند امضا از سوی اعضای کمیته بدوی به دبیرکل فدراسیون مخابره شده که به‌نظر منطقی نیست. طبق چارت اداری و سازمانی فدراسیون فوتبال، تمام نامه‌های رسمی می‌بایست از طریق کارتابل فدراسیون در این نهاد ارسال و دریافت شود که این مسئله در دستورکار اعضای کمیته بدوی نبوده.

اصرار کمیته انتخابات به تسلیم نامه غیررسمی

شنیده شده که حتی یک نامه به شکل دستی و از طریق یکی از اعضای کمیته بدوی انتخابات آن هم تنها با ۲ امضا از مجموع ۵ امضا به فدراسیون رسیده که مورد پذیرش هم قرار نگرفته. امروز آخرین مهلت فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برای ارسال لیست نهایی نامزدهاست که تاکنون به سرانجام هم نرسیده.

گفته شده که اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به علت جلوگیری از پاره‌ای از مشکلات و پی‌گیری‌های نهادهای ذی‌صلاح به موجب تأییدصلاحیت یکی از نامزدها، بر آن هستند که نامه را به شکل دستی و غیررسمی با امضا به دبیرکل فدراسیون تسلیم کنند و چیزی در کارتابل رسمی ارائه نشود که این مسئله هم توسط کامرانی‌فر به رسمیت شناخته نشده است.

اصل ماجرای عدم ارائه اسامی نامزدهای قطعی انتخابات فدراسیون فوتبال چیست؟!

بیش‌تر بخوانید؛


منتخب امروز


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان