انتقال آب شرب تانکری به تصفیه خانه شهید بهشتی همدان


انتقال آب شرب تانکری به تصفیه خانه شهید بهشتی همدان

همدان- معاون حقوقی و پشتیبانی وزارت نیرو گفت: تعدادی از تانکرهای آبرسانی به منظور آبرسانی به مناطق دارای مشکل و انتقال آب تصفیه شده و سالم به مخزن و تصفیه خانه شهید بهشتی وارد کار می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حیدری عصر جمعه در حاشیه بازدید از قرارگاه آبرسانی تانکری شهر همدان گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی به منظور آبرسانی سیار تانکری در این شهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۹ تانکر به منظور آبرسانی سیار به نقاط مختلف شهر با همکاری سایر استان‌های کشور آماده سازی شده است؛ خاطرنشان کرد: وضعیت آبرسانی در همدان به ثبات نزدیک شده است.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: با تصمیم اتخاذ شده از سوی فرمانداری و آبفای استان همدان، از این پس تعدادی از تانکرهای آبرسانی به منظور آبرسانی به مناطق دارای مشکل و تعدادی دیگر به منظور انتقال آب تصفیه شده و سالم به مخزن و تصفیه خانه شهید بهشتی اعزام خواهند شد.

حیدری با تاکید بر اینکه آبرسانی با تانکر در سه شیفت کاری انجام خواهد شد؛ تصریح کرد: هیچ‌گونه کمبود و محدودیتی در اعزام تانکرهای آبرسانی به سطح شهر وجود ندارد.

این مسئول در پایان، از توزیع تعداد قابل توجهی آب معدنی در نقاط مختلف شهر همدان خبر داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟