حال وخیم احمدرضا عابدزاده بعد از سکته مغزی در بیمارستان !


عابدزاده اسفند سال 1380 سکته ی مغزی کرد و فوتبال دوستان تا مدتها پیگیر...
عابدزاده اسفند سال 1380 سکته ی مغزی کرد و فوتبال دوستان تا مدتها پیگیر اخبار بهبودیش بودن .

احمدرضا عابدزاده متولد 4 خرداد 1345 در آبادان دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران و باشگاه استقلال تهران است. عابدزاده اسفند سال هشتاد سکته ی مغزی کرد و فوتبال دوستان تا مدتها پیگیر اخبار بهبودیش بودن .

نفیسه لطفیان همسر عابدزاده درباره آن شب اتفاق تلخ می گوید: «ساعت حدود یک شب بود که سردرد شدیدی گرفت و درد شدیدی احساس کرد. داد و فریاد می‌کشید. بلافاصله او را به بیمارستان رساندیم و به کما رفت.

آن شب عروسی یکی از آشنایان بود که آخر شب سر احمدرضا درد گرفت و گفت بلند شو برویم که سرم درد گرفته است. اول رفتیم به بیمارستان ایرانمهر ولی احمدرضا را پذیرش نکردند و گفتند ما نمی‌توانیم. گفتند خطرناک است و اگر اتفاقی بیفتد برای بیمارستان ما خیلی بد می‌شود. اضطراب زیادی داشتم. ساعت یک شب زنگ زدم به علی انصاریان و مهدی هاشمی نسب و گفتم این مشکل به وجود آمده. زنگ زدند دکتر نوروزی که با تیم پرسپولیس همکاری داشت. ایشان سریع وارد عمل شد و در بیمارستان کسری یک تخت فراهم کرد و رفتیم آنجا

عابدزاده

ازدحام مردم مقابل بیمارستان کسری به حدی بود که تعجب همگان را موجب شده بود.

کمتر جراحی بود که برای انجام جراحی احمدرضا پیش قدم شود و از سوی دیگر دکتر عباسیون معروف به پنجه طلایی برای انجام جراحی خواستار انتقاب عابدزاده به بیمارستان آراد شده بود اما تکان دادن بیمار ممکن نبود.

رایزنی ها آغاز شد. ابتدا عنوان شد که دکتر عباسیون به همراه خانواده اش به بیرون از شهر دفته است و سپس خبر رسید که تماس رییس جمهور وقت سبب شده تا وی به حضور در بیمارستان کسری و جراحی عابدزاده راضی شود.

عابدزاده

زمان برای سنگربان محبوب به سرعت می گذشت و این گذر زمان خطرناک ترین اتفاق برای چنین بیماری بود. حتی بحث انتقال به وسیله هلی کوپتر مطرح شد.

عابدزاده

تصور این اتفاق برای حرفه ای ترین ورزشکار آن سالهای ورزش ایران که در سلامت زندگی اش تردیدی وجود نداشت دشوار بود اما به هرحال دست تقدیر او را به آن حال و روز کشانده بود.
همان روز، جراحی موفقیت آمیز انجام شد تا وی وارد دوران نقاهت شود؛ نقاهتی که شگفتی هایی داشت.مثل دویدن او در راهرو بیمارستان .


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته