مشکلات بیمارستان‌های عسلویه زیبنده قلب انرژی ایران نیست


مشکلات بیمارستان‌های عسلویه زیبنده قلب انرژی ایران نیست

بوشهر- امام‌جمعه عسلویه گفت: مشکلات موجود در بیمارستان‌های مستقر در شهرستان عسلویه زیبنده نام و اعتبار قلب انرژی ایران نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد صبح یکشنبه در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در عسلویه اظهار داشت: در حال حاضر دو بیمارستان در شهرستان عسلویه به مردم خدمت می‌کنند که با رفع مشکلات فعلی این دو بیمارستان دیگر نیازی به احداث بیمارستان جدید وجود ندارد.

امام جمعه عسلویه گفت: با توجه به ظرفیت مناسبی که وجود دارد، اگر مسئولین تمرکز خود را برای تجهیز و ارتقا خدمات در بیمارستان‌های نبی اکرم (ص) و شهید سلیمانی به کار بندند دیگر نیازی به‌صرف هزینه‌های هنگفت برای ساخت یک بیمارستان جدید در عسلویه وجود ندارد.

حجت‌الاسلام هاشمی افزود: مشکلات موجود در بیمارستان‌های مستقر در شهرستان عسلویه زیبنده نام و اعتبار قلب انرژی ایران نیست.

وی تأکید کرد: خدمات ارزنده صنایع در منطقه را ارج می‌نهیم اما همگان بر این موضوع اذعان داریم که فرصت‌های بسیار بی‌شماری برای خدمت به مردم وجود دارد.

امام‌جمعه عسلویه تصریح کرد: شورای راهبردی پتروشیمی باید با اهتمام جدی نسبت به انجام تعهدات خود در قبال مردم منطقه عمل کند.

هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: بدون شک امنیت پایدار صنایع مرهون مردم نجیب و خونگرم شهرستان عسلویه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی