جایگاه سوخت پالایشگاه هفتم پارس جنوبی گشایش یافت


جایگاه سوخت پالایشگاه هفتم پارس جنوبی گشایش یافت

به گزارش شانا، حسن اسعدی در این باره گفت: هم‌زمان با هفته دولت و به‌منظور سوخت‌گیری خودروهای عملیاتی مستقر در پالایشگاه و افزایش توان عملیاتی، یک جایگاه عرضه سوخت گازوئیل با ظرفیت ذخیره‌سازی روزانه ۲۸ هزار لیتر در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی...

به گزارش شانا، حسن اسعدی در این باره گفت: هم‌زمان با هفته دولت و به‌منظور سوخت‌گیری خودروهای عملیاتی مستقر در پالایشگاه و افزایش توان عملیاتی، یک جایگاه عرضه سوخت گازوئیل با ظرفیت ذخیره‌سازی روزانه ۲۸ هزار لیتر در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی راه‌اندازی شد.

وی افزود: یکی از پانچ‌های پروژه در پالایشگاه هفتم پارس جنوبی، راه‌اندازی جایگاه سوخت ۲۸ هزار لیتری گازوئیل بود که در طراحی اولیه برای دو سوخت گازوئیل و بنزین برنامه‌ریزی شده بود، اما پس از اقدام‌های اصلاحی، تغییراتی در این زمینه حاصل شد و این جایگاه تنها برای ذخیره‌سازی سوخت گازوئیل به مرحله راه‌اندازی رسید.‌

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این پروژه پس از طراحی اولیه و جانمایی مکان مناسب با نظارت مطلوب واحد اچ‌اس‌ئی عملیاتی و موارد و موانع متعدد در این حوزه با اقدام‌های نوآورانه و کار گروهی متخصصان این پالایشگاه اجرا شد.

اسعدی یادآور شد: بازرسی از مخازن سوخت هم انجام شد که بازرسی به‌صورت چشمی و ضخامت‌سنجی و اصلاحات تعمیراتی با پوشش بلزنا بود که با توجه به استاندارد بودن از نظر بازرسی کف و دیواره و سقف مخازن جایگاه سوخت از منظر بازرسی فنی گواهینامه سلامت دارند.

به گفته اسعدی، این جایگاه سوخت دارای دو مخزن است و با به‌کارگیری و اشتغال دو نیروی انسانی فعالیت خود را در روز نخست هفته دولت آغاز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم