طرح نهضت ملی مسکن در کاشمر آغاز شد/ساخت 3 هزار واحد مسکونی


طرح نهضت ملی مسکن در کاشمر آغاز شد/ساخت 3 هزار واحد مسکونی

کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری ظهر یکشنبه همزمان با هفته دولت در ابتدای سفر خود به شهر کاشمر با غبار روبی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد در پروژه نهضت ملی مسکن که با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولین ادارات و مردم مسئولین کاشمر همراه بود، دستور عملیات اجرایی این پروژه را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی با حضور در فاز ۵ مسکن مهر و بازدید از پروژه‌های شهرداری کاشمر اظهار کرد: موضوع مسکن در سبد خانوار و معیشت خانواده‌ها تأثیر بسیار دارد و با توجه به سفر قبلی‌ام به شهر کاشمر، امروز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن آغاز شد.

وی افزود: عملیات اجرایی نهضت ملی کاشمر در ۳۲ هکتار اجرا و همچنین پروژه ۱۵۶ واحدی نهضت ملی در زمینی به مساحت بیش از ۱۱ هزار متر مربع با احداث بیش از ۲۸ هزار متر مربع بنا ساخته می‌شود.

نظری گفت: بهره برداری از ۱۵ پروژه شهرداری با اعتبار ۶۲۱ میلیارد ریالی که شامل طرح‌های آسفالت معابر شهری، ایجاد پارک محله‌ای، فضای سبز و بازی کودکان، بهسازی معابر شهری، گرمخانه، احداث سالن ورزشی، و احداث نیروگاه خورشیدی ۵۰ کیلوواتی را شامل می‌شود از خدمات خوب مسئولین به شهروندان کاشمر است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه یکی دیگر از خواسته‌های به حق مردم دیار ترشیز دوبانده شدن جاده کاشمر به شادمهر است تصریح کرد: گرچه ۲۰ کیلومتر اول این جاده به بهره برداری رسیده است، قطعه دوم آن حدود ۳۰ درصد پیشرفت و برای احداث قطعه سوم پیمانکار انتخاب شده است.

وی افزود: تمام این پروژه‌ها نمونه‌ای از اتحاد مسئولین است که در کنار هم توانسته اند بهره برداری از این پروژه‌ها را رقم زنند.

در ادامه سفر چند ساعته استاندار خراسان رضوی به کاشمر مرکز خدمات جامع سلامت شهری اباذر و مرکز ولی عصر (عج) با هزینه‌ای بیش از ۱۸ میلیارد ریال که جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر را تحت پوشش می‌دهد به بهره برداری رسید، همچنین بهره برداری از آسفالت بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع در روستاهای شهرستان کاشمر با اعتبار ۱۲۱ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال انجام گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا