قهرمانی جهان؛ برزیل به ژاپن اجازه نفس کشیدن نداد


قهرمانی جهان؛ برزیل به ژاپن اجازه نفس کشیدن نداد

تیم ملی والیبال برزیل موفق شد با نمایشی فوق‌ العاده و در سه ست متوالی ژاپن را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان روز دوم خود را پشت سر می‌گذارد و در یکی از بازی‌های مهم امروز دو تیم برزیل و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه ۳-۰ به سود برزیل خاتمه یافت.

برزیلی‌ها در مسابقه اول خود حسابی به دردسر افتاده و به سختی با نتیجه 3-2 کوبا را شکست دادند. این پیروزی در حالی برای شاگردان رنان دالزاتو حاصل شد که آنها دو ست را هم به کوبا واگذار کرده بودند اما نهایتا موفق شدند بازگشت فوق‌العاده‌ای را رقم بزنند. در سمت مقابل ژاپن برای پیروزی در بازی اول خود اصلاً کار سختی پیش رو نداشت و موفق شد در ست ست پیاپی قطر را شکست دهد.

قهرمانی جهان؛ برزیل به ژاپن اجازه نفس کشیدن نداد

در مسابقه امروز ژاپن شروع خوبی داشت و در ست اول چند امتیاز از حریف خود پیش افتاد اما نهایتاً تجربه برزیلی‌ها به داد آنها رسید و این تیم ست نخست را 25-21 پیروز شد. درست دوم برزیل از همان ابتدا خود را بر حریف تحمیل کرد و در پایان 25-18 بر ژاپن غلبه کرد. در ست سوم هم برزیل با نتیجه قاطع ٢۵-١۶ ژاپن را شکست داد و یک برد آسان سه امتیازی کسب کرد.

برزیل با این برد ۵ امتیازی شد و با توجه به این که دیدار آخر آن‌ها برابر قطر است، باید صدرنشینی شاگردان رنان دالزاتو را قطعی دانست. در سمت دیگر ژاپن در بازی آخر خود به مصاف کوبا خواهد رفت که برای هر دو تیم جدالی تعیین کننده محسوب می‌شود.

قهرمانی جهان؛ برزیل به ژاپن اجازه نفس کشیدن نداد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان