رفع مشکلات شهرستان جم با جدیت بیشتری دنبال شود


رفع مشکلات شهرستان جم با جدیت بیشتری دنبال شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رفع مشکلات شهرستان جم با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در دیدار با جوانان و اهالی روستای آبگرمک شهرستان جم اظهار داشت: همه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم پای کار باشند.

وی اضافه کرد: در شهرستان جم شاهد مشکلات در زمینه‌های مختلف از جمله آب شرب و کشاورزی، وضعیت راه‌ها و… هستیم که انتظار می‌رود مسئولان با جدیت بیشتری برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر عزم جهادی مسئولان برای رفع مشکلات مردم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای تأمین خواسته‌ها و مطالبات مردم استفاده شود.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست که فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان جم نیز حضور داشتند، با بیان اینکه مطالبات مطرح شده یادداشت و در اختیار مسئولین مربوطه قرار خواهد گرفت و پیگیری خواهد شد، به مسئولین تأکید نمود که در سریع‌ترین زمان ممکن این مطالبات را پیگیری کنند.

در ادامه سفر آیت الله صفایی بوشهری به شهرستان جم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با جوانان شهرستان جم در مسجد چهارده معصوم (ع) روستای آبگرمک از توابع بخش مرکزی این شهرستان دیدار کرد.

در این نشست چند تن از جوانان در رابطه با مسائل و مشکلات مختلف شهرستان جم، مطالب و نکاتی را بیان کردند و در ادامه آیت الله صفایی بوشهری ضمن بیان نکاتی اخلاقی در رابطه با مطالبات و مسائل مطرح شده، سخنانی بیان کردند.

رفع مشکلات شهرستان جم با جدیت بیشتری دنبال شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور شهر انارستان از توابع شهرستان جم، با مردم این شهر در مسجد چهارده معصوم (ع) دیدار کرد.

پیش از این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نماز مغرب و عشاء خود را در این مسجد اقامه نمود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...