50 پروژه در حوزه راهداری اردبیل به‌ بهره‌برداری رسید


50 پروژه در حوزه راهداری اردبیل به‌ بهره‌برداری رسید

کوثر - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۵۰ پروژه در حوزه راهداری اردبیل با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح روکش آسفالت پروژه راه روستایی شویر شهرستان کوثر اظهار کرد: ۵۰ پروژه در حوزه راهداری اردبیل با اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

کلیم‌الله وثوقی از روکش آسفالت ۵۲ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: ۶ کیلومتر از روکش آسفالت محور اصلی پارس‌آباد-بیله‌سوار با ۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به پروژه روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان مشگین‌شهر افزود: روستای مزرعه خلف و آلوچ با ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۴ و نیم کیلومتر راه روستای گل چشمه با ۷ میلیارد تومان هزینه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تعریض و حذف نقاط پرحادثه پیچ قصابه را از دیگر طرح‌های مهم افتتاحی این شهرستان در هفته دولت عنوان کرد و گفت: طول این پروژه ۵۰۰ متر است که برای اتمام آن ۴ میلیارد تومان هزینه شده تا مردم و مسافران با ایمنی بیشتر در مسیر تردد کنند.

وثوقی همچنین به پروژه‌های افتتاحی شهرستان گرمی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: ۲ کیلومتر از آسفالت راه روستایی توسانلو با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار و ۴ کیلومتر از عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور گرمی به انگوت در شهرستان گرمی تقدیم مردم منطقه شد.

وی همچنین از آسفالت ۷۰۸ کیلومتر از محور انجیرلو-بیله سوار با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت ۷ کیلومتر از راه‌های اصلی و۹۵ هزار متر از راه‌های روستایی شهرستان نیر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده راهداری استان اردبیل در هفته دولت بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟