مسابقات «مهارت آزاد» زندانیان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


مسابقات «مهارت آزاد» زندانیان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج_ مدیر کل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات «مهارت آزاد» زندانیان در زندان‌های استان با همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور بیژنی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نخستین دوره مسابقات مهارت آزاد زندانیان با هدف شناسایی و معرفی زندانیان مستعد و دارای مهارت بالا با حضور مربیان مجرب ادارات فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف در سراسر استان برگزار شد.

بیژنی تصریح کرد: اگر زندانی در مدت محکومیت خود حرفه خاصی که اشتغال و درآمد زا باشد را یاد بگیرد، بعد از سپری شدن دوران محکومیت می‌تواند با شروع کردن یک کسب و کار، مسیر زندگی خود را تغییر داده و دیگر مرتکب جرم نشود.

وی همچنین با تقدیر از ادارات فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های استان، خاطرنشان کرد: در راستای سنجش توانمندی و استعدادیابی زندانیان، مسابقات آزاد مهارت زندانیان همزمان با سراسر کشور در زندان‌های مرکزی، دهدشت و گچساران با حضور ۱۷۵ زندانی برگزار شد.

مدیر کل زندان‌های استان گفت: این مسابقات مهارت آموزی در رشته‌های مکانیک، جوشکاری، برق ساختمان، آرایشگری و صنایع دستی برگزار شد که نفرات راه یافته به مراحل بالاتر گواهینامه معتبر آموزشی دریافت می‌کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گزارش تصویری| پنجمین ماه کامل سال نمایان شد