واگذاری همزمان 45 واحد مسکونی به نیازمندان شهرستان هلیلان


واگذاری همزمان 45 واحد مسکونی به نیازمندان شهرستان هلیلان

ایلام-مدیرکل کمیته امداد ایلام از واگذاری همزمان ۴۵ واحد مسکونی به نیازمندان شهرستان هلیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهری ظهر دوشنبه در آیین افتتاح مسکن مددجویان شهرستان هلیلان که با حضور معاون عمرانی استانداری ایلام اظهار کرد: تا پایان امسال بیش از ۲۳۰ فعالیت عمرانی و مسکن به مددجویان و نیازمندان شهرستان هلیلان ارائه می‌شود.

وی افزود: در زمینه ساخت مسکن امسال بیش از ۷۰ واحد مسکونی برای نیازمندان هلیلان ساخت و تحویل خواهد شد که در این زمینه ۵۷ میلیارد ریال صرف ساخت این واحدها خواهد شد و امروز به صورت همزمان ۴۵ واحد تکمیل شده واگذار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر ساخت این واحدها تعداد ۱۶۲ مورد نیز در این شهرستان تعمیر و بازسازی مسکن انجام می‌گیرد که اعتبار این پروژه‌ها نیز ۸ میلیارد ریال خواهد بود.

طاهری افزود: ساخت و بازسازی این پروژه‌ها با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی صورت گرفته است.

معاون عمرانی استانداری ایلام نیز در این آیین گفت: ساخت مسکن اولویت اول خدمت برای خانواده‌های مددجو و نیازمند است که بر همه نیازهای آنها مقدم است.

سعید هژبری افزود: کمیته امداد، بنیاد مسکن، سپاه و بنیاد علوی در این زمینه خدمات ماندگاری در مناطق مختلف استان خصوصاً در روستاها ارایه داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های متولی استان می‌خواهیم که در زمینه‌ی ساخت مسکن مددجویان با کمیته امداد همکاری و در این زمینه مانع زدایی کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کشف محموله 16 تُنی ذرت خارجی قاچاق در ایلام