عملیات اجرایی یک پروژه بهداشتی در شهرستان گناوه آغاز شد


عملیات اجرایی یک پروژه بهداشتی در شهرستان گناوه آغاز شد

گناوه- عملیات اجرایی پانسیون پزشک، ماما و مرکز خدمات جامع سلامت در روستای محمدی شهرستان گناوه در ششمین روز هفته دولت با حضور مسئولان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات اجرایی پانسیون پزشک و ماما و مرکز خدمات جامع سلامت محمدی با حضور فرماندار، معاون اقتصادی فرماندار، بخشدار ریگ، امام‌جمعه بندر ریگ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه و مسئولین محلی در روستای محمدی آغاز شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: مرکز خدمات جامع سلامت محمدی دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت را تحت پوشش دارد و دارای سه خانه بهداشت است.

عصمت حیدری با اشاره به اینکه روستای محمدی یکی از دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان گناوه است افزود: دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی تنها از طریق ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت آن مسیر است.

حیدری اشاره کرد: قدمت ساختمان‌های این مرکز خدمات جامع سلامت بالای ۲۵ سال است.

وی بیان داشت: از منابع محرومیت‌زدایی استان برای ساخت پانسیون پزشک، ماما و مرکز خدمات جامع سلامت محمدی در این مرکز مبلغ ۶۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

حیدری اظهار داشت: ساخت مرکز خدمات جامع سلامت محمدی، پانسیون‌های پزشک و مامای آن با زیربنای ۵۲۶ مترمربع در هفته دولت سال جاری آغازشده است که مدت‌زمان پیش‌بینی‌شده برای این اتمام پروژه ۱۲ ماه در نظر گرفته شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


بوشهر در هفته نخست خرداد ماه