آیت الله ناصری برای مومنان اسوه، و برای مکتب تشیع، خدمت‌گزاری صادق بود


آیت الله ناصری برای مومنان اسوه، و برای مکتب تشیع، خدمت‌گزاری صادق بود

سرپرست حوزه های علمیه خواهران در پیامی، ضمن عرض تسلیت درگذشت عالم ربانی و روشن ضمیر، آیت الله ناصری، ایشان را برای مومنان، اسوه، و برای مکتب تشیع، خدمت‌گزاری صادق عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «فاضل» سرپرست حوزه های علمیه خواهران کشور، با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی، استاد اخلاق و عالم روشن ضمیر را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

الَّذینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلائِکَهُ طَیِّبینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمْ ادْخُلُوا الْجَنَّهَ بِما کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ (سوره نحل آیه 32)

ارتحال عالم وارسته و جلیل القدر، استاد اخلاق، مرحوم حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری رضوان الله تعالی علیه موجب کمال تأسف و تأثر گردید.

این عالم وارسته پس از بهره‌مندی از محضر اساتید بزرگ علمی و اخلاقی در حوزه با برکت نجف اشرف، با حضور در خطه اصفهان سالیان متمادی عمر بابرکت خود را در راه ترویج دین و تبلیغ شرع مبین و تربیت طلاب و نفوس، و توجه دل‌ها به سوی قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه صرف نمود و برای مردم و مومنان، اسوه، و برای مکتب تشیع، خدمت‌گزاری صادق بود.

آن عالم فقید و انقلابی همراهی با نظام مقدس اسلامی را بر خود فرض می دانست و با حمایت های همیشگی خود از ادامه دهندگان مسیر الهی حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و مقام معظم رهبری مدظله العالی بود و در گفتار و عمل بارها این موضوع را از خود به منصه ظهور رساند.

تاسیس مدارس علوم دینی جهت برادران و خواهران، مؤسسات تخصصی و تحقیقاتی حوزوی، مراکز درمانی و خیریّه، آثار مکتوب، سخنرانی‌ها و پرورش هزاران شاگرد بخشی از برکات عمر نورانی ایشان بود.

حوزه های علمیه خواهران ارتحال آن فقید سعید را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، شاگردان و علاقمندان ایشان و حوزه های علمیه بویژه حوزه علمیه و علما و اساتید و بزرگان و مردم شریف ولایت مدار و شهید پرور اصفهان و نیز به بازماندگان ارجمند و آقازادگان مکرم تسلیت و تعزیت گفته، رحمت واسعه الهی و حشر با اولیا الله و صدیقین را برای آن استاد اخلاق و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند متعال خواستار است.

مجتبی فاضل

سرپرست حوزه های علمیه خواهران

پایان پیام/47

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر