فتنه دشمنان برای اخلال در جریان اربعین به خودشان باز می گردد


فتنه دشمنان برای اخلال در جریان اربعین به خودشان باز می گردد

بیرجند- قائم مقام ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این روزها دشمنان با انجام کارهایی در عراق درصدد هستند از حرکت عظیم اربعین جلوگیری کنند اما با یاری خداوند فتنه آنها به خودشان بر خواهد گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز سه شنبه در مراسم گرامی داشت هشت شهریور که نماینده ولی فقیه، استاندار و معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند با گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر سال ۱۳۶۰ در فتنه منافقین به شهادت رسیدند.

به گفته وی نظام اسلامی بعد از دو هزار و ۵۰۰ سال حاکمیت طاغوت، با نام اسلام توسط شخصیت بزرگی که در اسلام ذوب شده بود و ذخیره عالم شیعه بود، در ایران به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب، دشمنان که تحمل چنین نظامی را نداشتند، توطئه‌های بسیاری را اجرا کردند که نفوذ در بدنه نظام یکی از آنها بود که هدف از انجام آن ایجاد انحراف در نظام بود.

حجت الاسلام نوفرستی اضافه کرد: نظام استکبار که تحمل شکل‌گیری تفکر ولایی را در ایران نداشت در اواخر سال ۱۳۶۰ با ترور مقام معظم رهبری، انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن شهدای هفت تیر و حادثه خونین هشت شهریور در صدد بر آمد تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند.

وی بیان داشت: بعد از عزل بنی‌صدر، شهید رجایی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد و دو ماه بعد شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقین به شهادت رسیدند.

به گفته وی این افتخار مردم ایران است که با نشانه‌های مختلفی که وجود دارد، انقلاب اسلامی ایران به نظام جهانی امام عصر (عج) متصل خواهد شد و ما باید زمینه ساز ظهور امام عصر (ع) باشیم.

وی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جریان اربعین معجزه‌ای فراتر از پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: این موضوع نشانگر صدور پیام انقلاب به کشورهای منطقه و جهان اسلام است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه ادامه داد: امروز پیروان مکتب اهل بیت (ع) مسیر پیامبر اسلام را شناخته‌اند و جریان اربعین حجت را بر همه ما تمام کرده است.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: هرچند این روزها دشمنان با انجام کارهایی در عراق درصد هستند از این حرکت عظیم جلوگیری کنند، اما با انجام اقدامات آنها نه تنها نور امام حسین (ع) خاموش نخواهد شد، بلکه با یاری خداوند فتنه آنها به خودشان بر خواهد گشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


عکس پروفایل قهرمانی پرسپولیس