12 پروژه برق منطقه ای در مازندران بهره برداری شد


ساری- ۱۲ پروژه برق منطقه ای با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان همزمان با آخرین روز هفته دولت در مازندران بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین بهره برداری ۱۲ پروژه شرکت برق منطقه‌ای مازندران با سرمایه گذاری بالغ بر هزار میلیارد تومان به صورت همزمان در مازندران بهره برداری شد.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بعد از ظهر سه شنبه در این مراسم با تقدیر از نگاه و مدیریت جهادی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در راستای رفع مشکلات مردم و تأمین برق پایدار و مطمئن در استان، گفت: خوشبختانه با این تلاش‌های شبانه روزی و جهادی، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از ۱۲ پروژه مهم و زیرساختی این شرکت در سطح استان هستیم.

وی، تأمین برق پایدار و مطمئن برای مصارف صنعتی، کشاورزی و خانگی را نیازمند تقویت خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع و همچنین ساخت نیروگاه‌های مقیاس کوچک در استان دانست و افزود: با توجه به جمعیت شناور و حضور مسافران در فصول مختلف سال در استان، باید در حوزه تولید برق، احداث پست‌ها و خطوط فوق توزیع و انتقال اقدامات جدی انجام گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری مازندران با بیان اینکه باید در راستای ایجاد شبکه و تأمین نیازهای برق واحدهای مختلف صنعتی، کشاورزی و خانگی سرمایه گذاری بیشتری انجام دهیم، تصریح کرد: امروز بخشی از برق مورد نیاز کشور و استان از طریق نیروگاه نکاء تأمین می‌شود و باید در خصوص احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک سرمایه گذاری بیشتری صورت پذیرد.

خیریانپور با بیان اینکه تاکنون ۳۰ نیروگاه مقیاس کوچک در مازندران افتتاح و به بهره برداری رسیده است، افزود: سه نیروگاه مقیاس کوچک دیگر نیز امسال بهره برداری خواهد شد و شرکت برق منطقه‌ای در به ثمر رساندن همه این پروژه‌ها نقش محوری دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل