مارکو وراتی:/ کارم در PSG دشوار شده، اما خوشحالم


مارکو وراتی:/ کارم در PSG دشوار شده، اما خوشحالم

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری‌سن ژرمن از تغییر سیستم توسط کریستف گالتیه، سرمربی جدید این تیم، رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری‌سن ژرمن، فصل گذشته، بیشتر از ترکیب 3-3-4 استفاده می‌کرد. اما در فصل جدید، کریستف گالتیه، سرمربی جدید این باشگاه علاقه‌مند به استفاده از روش 2-1-4-3 بوده و از دو هافبک میانی در زمین استفاده می‌کند. مارکو وراتی که همانند فصول اخیر نقشی محوری در ترکیب پاری‌سن ژرمن ایفا می‌کند، از این تغییر سیستم رضایت داشته و مدعی شد این‌گونه فرصت همکاری بیشتری با ستاره خط حمله وجود دارد.

مارکو وراتی:/ کارم در PSG دشوار شده، اما خوشحالم

مارکو وراتی گفت: "من در همه پست‌های خط میانی در ترکیب پاری‌سن ژرمن احساس خوبی دارم. من به‌خوبی می‌دانم که سرمربی از من چه می‌خواهد و سعی می‌کنم به تیم کمک کنم. گاهی تلاش می‌کنم بدون توپ بازی کرده و منطقه مورد نظر بازیکنان حریف را پوشش دهم. همچنین من در فصل جدید نیز مانند گذشته به مدافعان کمک می‌کنم. می‌دانم وظیفه‌ام سخت است، اما من دوست دارم این نقش را بازی کنم. این‌گونه احساس خوبی دارم و به تیم کمک خواهم کرد.

می‌دانم که اگر با دو هافبک میانی در وسط زمین بازی کنیم، به ما این امکان را می‌دهد که همکاری بیشتری با سه پدیده حاضر در خط حمله پاری‌سن ژرمن داشته باشیم. بازی کردن با این بازیکنان بزرگ باعث افتخار است و من با نهایت خوشحالی تلاش می‌کنم کارم را به‌خوبی انجام دهم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید