پیش‌بینی بورس امروز / سهامداران عدالت بخوانند


پیش‌بینی بورس امروز / سهامداران عدالت بخوانند

شاخص کل بورس دیروز کمتر از یک درصد افت کرد. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس دیروز با کاهش سه هزار و ۹۲۲ واحدی به سطح یک میلیون و ۴۴۱ هزار واحد رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از اقدامات در دستور کار وزارت اقتصاد، راه اندازی تالار املاک و مستغلات در بورس کالاست تا سایه شفافیت در این بخش نیز پررنگ‌تر شود.(کالاخبر)

راه‌اندازی یک تالار جدید در بورس با عنوان تالار املاک و مستغلات، نخست این بازار را به آرامش می‌رساند و در وهله بعدی نقدینگی وارد بازار سرمایه می‌کند.

افزایش پول در بورس

محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا گفت: برخلاف برخی سوتفاهم‌ها مبنی بر اینکه عرضه خودرو در بورس کالا به معنای دادن مجوز افزایش قیمت‌هاست. اما تجربه اخیر به وضوح نشان داد استمرار عرضه‌ها در بورس، به ثبت قیمت‌های غیرواقعی در فضای مجازی پایان می‌دهد. (سنا)

عرضه خودرو در بورس کالا مزایای زیادی داشت و قیمت خودرو در بازار آزاد به تعادل رسید و نقدینگی جدید وارد بورس شد.

کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: امروز به دلایل مختلف ایران صرفا تبادل پادمانی را اجرا می‌کند و در واقع فقط حسابرسی مواد هسته‌ای صورت می‌گیرد. بیشتر خواسته‌های آژانس از ایران زیاده خواهی محسوب می‌شود، زیرا به دلیل تحریم‌ها این خواسته‌ها قابل اجرا نیستند. طبق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران که مصوب مجلس است، قرار است نظارت آژانس بین‌المللی اتمی در حد پادمانی باشد.(ایسنا)

درصورت توافق در مذاکرات بازار سرمایه به عنوان اولین بازار مالی می‌تواند روند صعودی به خود بگیرد و در صورت عدم توافق نیز بازار سرمایه به صورت تورمی رشد می‌کند.

طبق آخرین وعده‌های داده شده از سوی مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، تکلیف وراث سهام عدالت تا پایان شهریور ماه جاری مشخص می‌شود.(اقتصادآنلاین)

مشخص شدن وضعیت سهام عدالت می‌تواند اعتماد سهامداران را افرایش و نقدینگی جدید وارد بازار سرمایه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟