ارزان‌ترین روش‌های ساخت ویدیو تبلیغاتی


ارزان‌ترین روش‌های ساخت ویدیو تبلیغاتی

برای تهیه یک تیزر کوتاه باید هزینه زیادی را بابت آن بپردازید اما می‌توانید با استفاده از پروژه‌های آماده ویدیویی در کمتر از ۱۰ دقیقه یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای بسازید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه صاحبان کسب و کارهای مختلف تلاش می‌کنند از طریق روش‌های گوناگون تبلیغاتی محصول و خدمات خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند. در حال حاضر ساخت ویدیو و تیزر تبلیغاتی به خاطر تاثیر زیادی که روی مخاطب می‌گذارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر قصد ساخت یک تیزر تبلیغاتی را دارید مطمئنا متوجه قیمت‌های بالای آن شده‌اید. شما برای تهیه یک تیزر کوتاه باید هزینه زیادی را بابت آن بپردازید اما می‌توانید با استفاده از پروژه‌های آماده ویدیویی در کمتر از ۱۰ دقیقه یک ویدیوی تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای بسازید.

پروژه آماده ویدیو چیست؟

پروژه آماده ویدیو یک قالب از پیش طراحی شده است که شما می‌توانید آن را بر اساس نیاز و سلیقه خود شخصی سازی کنید یعنی عکس و ویدیو و متن دلخواه خود را در این قالب ها جایگذاری کنید. کار کردن با این پروژه ها نیاز به دانش تخصصی ندارد و هر کسی به سادگی می تواند از این پروژه ها برای ساخت یک ویدیو و تیزر تبلیغاتی در موضوعات مختلف استفاده نماید.

مزایایی استفاده از پروژه آماده ویدیو چیست؟

ساخت تیزرهای تبلیغاتی با استفاده از پروژه آماده علاوه بر اینکه مقرون به صرفه است، مزایای فراوانی دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. کاربران امروزه علاقه بیشتری به تماشای ویدیوهای تبلیغاتی نسبت به محتوای نوشتاری دارند. مثلا تماشای ویدیوهای معرفی محصول مخاطبان را بیشتر جذب یک وبسایت می‌کند و باعث ماندگاری بیشتر آنها داخل سایت می‌شود در نتیجه تاثیر گذاری بیشتری در رتبه سایت شما نیز دارد که در ادامه با دو دسته از پرطرفدارترین پروژه های آماده آشنا خواهیم شد.

پروژه افترافکت چیست؟

افترافکت یکی دیگر از نرم‌افزارهای حرفه‌ای جهت ایجاد جلوه‌های ویژه و موشن گرافیک و ساخت ویدیو است. شما می توانید پروژه آماده افترافکت خود را در سبک و موضوعات مختلف انتخاب نمایید و سپس وارد نرم افزار افترافکت کنید و در کمترین زمان بدون نیاز به دانش تخصصی می‌توانید ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی جذابی را بسازید. زمانی که شما از این پروژه ها برای ساخت ویدیوهای خود استفاده می کنید هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید و هم هزینه بسیار کمتری بابت ساخت یک ویدیو پرداخت می نمایید و زمانی که خروجی این پروژه ها را مشاهده می کنید تعجب خواهید کرد.

چگونه از پروژه افترافکت استفاده کنیم؟

جهت استفاده از پروژه آماده افترافکت ابتدا لازم است برنامه افترافکت را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید و بعد از نصب برنامه را باز کنید. سپس از نوار بالای برنامه منوی file را پیدا نمایید و گزینه open را انتخاب کنید. سپس به محل پروژه خود بر روی هارد کامپیوتر بروید و پروژه را انتخاب نمایید تا فایل پروژه برای شما باز شود. بعد از باز شدن پروژه افترافکت، در سمت چپ صفحه، پنل project را مشاهده می‌کنید که می توانید ویدیو، عکس، متن دلخواه خود را از این پنجره تغییر دهید. همچنین یک صفحه پیش نمایش بزرگ به نام composition وجود دارد که از طریق این پنجره می توانید تغییرات داده شده بر روی پروژه را مشاهده نمایید. اگر به پایین صفحه نگاه کنید پنل Timeline را مشاهده می‌کنید که در آن می توانید پروژه خود را مدیریت و پخش نمایید و در پایان از محیط همین پنجره خروجی ویدیو خود را بگیرید. البته همه این موارد را می توانید در یک ویدیو آموزشی رایگان مشاهده نمایید که در ادامه منبع دانلود پروژه ها و آموزش استفاده از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

پروژه پریمیر چیست؟

برنامه پریمیر هم یک نرم افزار تدوین و ویرایش فیلم محسوب می‌شود. البته کار کردن با این نرم‌افزار بسیار آسان تر است و به همین دلیل بسیاری از افراد برای تدوین و ادیت ویدیوهای خود آن را انتخاب می نمایند. اما شما برایی شروع نیاز به دانش تخصصی ادیت فیلم ندارید و می‌توانید جهت ساخت انواع ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی از پروژه‌ آماده پریمیر استفاده کنید. شاید بتوانیم بگوییم در کمتر از ۱۰ دقیقه شما میتوانید با استفاده از این پروژه ها یک ویدیو حرفه ای بسازید که هر کسی آن را مشاهده کند از نحوه ساخت آن تعجب کند و با دیدن ویدیو به وجد بیاید.

چگونه از پروژه پریمیر استفاده کنیم؟

پروژه پریمیر قالب‌های حرفه‌ای هستند که توسط افراد یا شرکت‌های متخصص طراحی شده‌اند. کار کردن با این پروژه‌های آماده پریمیر کار سختی نیست و تمام افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و تیزر و ویدیوهای تبلیغاتی برای سایت یا شبکه‌های اجتماعی بسازند. کافیست ابتدا برنامه پریمیر را نصب کنید و سپس پروژه پریمیر این نرم‌افزار را باز نمایید. سپس تصاویر و فیلم‌ها را در قالب های مشخص شده قرار دهید و متن پیشفرض آن را هم به متن دلخواه خود تغییر بدهید. همچنین منبع آموزش کامل کار کردن با این پروژه ها و نحوه دانلود آنها در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

از کجا پروژه پریمیر و افترافکت را دانلود نماییم؟

جهت دانلود پروژه افترافکت و پریمیر می‌توانید به سایت مرجع و معتبر زودفایل به نشانی zoodfile.com مراجعه کنید. در این سایت انواع محصولات ویدیویی مانند پروژه‌ افترافکت، پروژه پریمیر، ترانزیشن ویدیویی، و حتی محصولات رایگان مثل پروژه‌ آماده پریمیر رایگان را دانلود نمایید. همچنین محصولات وبسایت زودفایل همگی دارای گارانتی و پشتیبانی رایگان و همه محصولات دارای آموزش ویدیویی است.

کلام پایانی

همانطور که مطالعه کردید ویدیوهای تبلیغاتی نقش مهمی در جذب مشتری و گسترش کسب و کارهای مختلف دارند. با توجه به اینکه هزینه‌های ساخت ویدیو بسیار بالا است شما می‌توانید از طریق این پروژه‌ آماده در کمتر ین زمان ممکن یک تیزر و ویدیو حرفه‌ای جهت معرفی محصولات و خدمات خود بسازید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!