اختصاص 8000 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران از مرز مهران


اختصاص 8000 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران از مرز مهران

ایلام-مدیرکل راهداری ایلام از اختصاص هشت هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران از مرز مهران خبر داد.

سیدزاهدین چشمه خاور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پایانه مرزی مهران با توجه به گرمای هوا، راهداری اقداماتی از جمله حدود ۱۰ هزار متر مربع سایبان در دست اقدام دارد که ۵ هزار مترمربع آن به شکل موقت با امکانات مه پاش برای خدمات دهی به زائرین ساخته شده است.

وی افزود: تقریباً ۴ هزار متر دیگر مه پاش به تمام سایبان‌ها اضافه شده است.

چشمه خاور اضافه کرد: همچنین ۲ دستگاه دیگر آب سرد کن به خود پایانه اضافه شده یعنی مجموع آب سردکن‌های پایانه از ۱۷ دستگاه به ۱۹ دستگاه ارتقاء پیدا کرده است.

مدیرکل راهداری ایلام عنوان کرد: ساخت سرویس‌های بهداشتی در حال حاضر به میزان ۱۰۰ چشمه در حال انجام است، این تعداد به ۷۰۰ چشمه اضافه می‌شود که در حال حاضر پیمانکار مشغول کار نهایی آنها است.

حضور اتوبوس‌های در مرز بر اساس عرضه و تقاضا است

وی در خصوص جابجایی مسافران نیز بیان کرد: هشت هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار از مرز مهران درنظر گرفته شده است.

چشمه خاور با اشاره به اینکه این تعداد به شکل درخواست است یعنی اگر موقعیت اقتضا کند هر هشت هزار دستگاه وارد مهران می‌شود، افزود: حضور اتوبوس‌های در مرز بر اساس عرضه و تقاضا است.

مدیرکل راهداری ایلام افزود: پیش بینی‌های لازم در این خصوص انجام گرفته و در این خصوص مشکلی وجود ندارد، از طرف دیگر همکاران در شرکت جوان سیر نیز ۸۰۰ دستگاه اتوبوس آماده دارند که در این شرایط خدمات ارائه دهند.

وی گفت: از تمام ظرفیت خودروهای سبک به عنوان گشت راهداری نیز استفاده می‌شود، ۴۰ دستگاه خودروی سبک برای این مهم درنظر گرفته شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

84 درصد جامعه هدف دهلران واکسینه شدند