دو سه بازی دیگر زمان می‌خواهم؛/ بردیف: از هواداران تراکتور می‌خواهم صبر کنند


دو سه بازی دیگر زمان می‌خواهم؛/ بردیف: از هواداران تراکتور می‌خواهم صبر کنند

سرمربی تراکتور می‌گوید که تیمش سه هفته دیگر آماده خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، قربان بردیف سرمربی تراکتور در نشست خبری حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: همانطور که گفته بودم بازی سختی شد. فرصت‌هایی که داشتیم کم بود و از فرصت‌ها استفاده نکردیم و از نتیجه راضی نیستیم. متوجه هستیم طرفداران نگران هستند اما امیدوارم بهتر بازی کنیم.

او در خصوص علت نتایج تیمش اظهار داشت: بازی تاکتیکی‌ای که می‌خواستیم نبود. شاید دلیلش این بود که بچه‌ها یک مقدار از نتایج نگران هستند. ما مهاجم هم نداریم اما یک مهاجم خریدیم و فکر می‌کنم در بحث حمله بازی‌های بعدی راحت‌تر باشیم. اصلا بحث روانی وجود ندارد و ما مشکل را حل خواهیم کرد.

وی راجع به نارضایتی هواداران تراکتور گفت: بحث من این است که هر بازیکنی در تمرینات قوی‌تر باشد او را بازی می‌دهیم. موافقم با نظر هواداران اما مطمئنم این مرحله می‌گذرد و مشکلات را حل می‌کنیم. یک مقدار صبر کنند، انشالله درست خواهد شد.

بردیف در مورد علت نمایش ضعیف تراکتور توضیح داد: من می‌خواهم عرض کنم که در تمرینات پیشرفت داریم و این را مشاهده می‌کنیم و به خاطر این است که می‌گویم باید صبر کنید. من کاملا متوجه هواداران هستم.

سرمربی تراکتور با اشاره به زمان ایده آل شدن تیمش گفت: در هر حدود دو، سه بازی دیگر طول می‌کشد که به نمایش ایده‌آل خود برسیم.

او درباره نیمکت لرزان تراکتور و احتمال اخراجش اظهار داشت: این سوالی نیست که من جواب بدهم و این را رئیس باشگاه باید جواب بدهد.

بردیف درباره ضعف خط حمله تیمش عنوان کرد: ما در شرایط برابری بودیم و تیم حریف خیلی خوب دفاع کرد. ما تلاشمان ناکافی بود و به قسمت مرکزی دفاع آنها و پشت محوطه جریمه آنها فشار کمی آوردیم. عباس زاده آنجا خالی است و امیدوارم فوروارد جدید ما (کاوه رضایی) اضافه شود و مشکلات حل شوند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش می‌دانند که در چه تیم بزرگی حضور دارند، گفت: بازیکنان می‌دانند کجا بازی می‌کنند و امروز هم آخر بازی ناراحت بودند و مطمئنم بهتر خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !