اصفهان قابلیت تبدیل شدن به قطب تخصصی قرآن را دارد


اصفهان قابلیت تبدیل شدن به قطب تخصصی قرآن را دارد

اصفهان - دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور گفت: اصفهان قابلیت تبدیل شدن به قطب تخصصی قرآن را دارد و این امر می‌تواند در رشته خاص محقق شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم دولتی شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در استان اصفهان اظهار داشت: زحمات زیادی در استان اصفهان برای برگزاری این مسابقات کشیده شده است، برگزاری این مسابقات با بیش از ۳۰۰ نفر شرکت کننده کار بسیار طاقت فرسایی است.

وی اضافه کرد: کار بسیار دقیق، ظریف و سختی انجام شد، روند مسابقات در استان اصفهان بسیار خوب بود و جای قدردانی دارد.

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور با بیان اینکه بر اساس اعلام داوران رقابت در استان اصفهان بسیار نزدیک بوده و داوران انرژی زیادی را برای این مسابقات به کار برده‌اند، افزود: حدود ۹۳ درصد از متسابقین قابلیت حضور در این دوره را داشتند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب قرآنی در استان اصفهان گفت: در این زمینه باید با همه امکانات موجود این ظرفیت توسعه یابد و از همه ابزارهای لازم برای ارتقای سطح فعالیت‌های قرآنی استفاده شود.

دولتی با بیان اینکه مسئولان باید برای تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی تلاش کنند، افزود: استان اصفهان این ظرفیت را دارد که به عنوان قطب تخصصی قرآن در کشور معرفی شود و این امر می‌تواند در رشته تخصصی محقق شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟