ناگلزمن: از نتیجه و نحوه بازی‌مان بسیار خوشحالم/ انتخاب ترکیب اصلی برایم آسان نیست


ناگلزمن: از نتیجه و نحوه بازی‌مان بسیار خوشحالم/ انتخاب ترکیب اصلی برایم آسان نیست

سرمربی تیم بایرن مونیخ به این مساله اشاره کرد که انتخاب ترکیب اصلی برای او چندان راحت نیست.

به گزارش رکنا، بایرن مونیخ موفق شد در دور اول دی اف بی پوکال با نتیجه 5 بر صفر از سد تیم دسته سومی ویکتوریا کلن بگذرد و مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

ناگلزمان در مورد پیروزی مقابل ویکتوریا کلن گفت:من از نتیجه و نحوه‌ی بازی تیم خیلی خوشحال هستم. البته ویکتوریا در 25 دقیقه‌ی ابتدایی بازی دفاع خیلی خوبی انجام داد. بعد از آن ما واقعأ خوب کار کردیم و گل‌های خوبی زدیم. به خصوص برای گلزن‌های 2 گل اول و همینطور برای لئون برای بازگشت دوباره‌اش بسیار خوشحالم.

*در مورد عملکرد اولرایش در غیاب نویر؟

ما با هم تصمیم گرفتیم و مانوئل با این مساله مشکلی ندارد. اوله اخیرا خوب تمرین کرده بود و ما هم به آن فرصت دادیم.

*درباره‌ی گراونبرخ و مزروعی؟

آن‌ها بازیکن‌های خیلی خوبی هستند و ریسک‌های بزرگی را انجام می‌دهند. البته این 2 بازیکن هنوز مقداری در دفاع کمبود دارند. با این حال، شایسته‌ی حضور در ترکیب اصلی هستند.

*درباره‌ی احساست پس از برتری؟

احساس من؟! بهتر از هر روز فصل قبل زیرا ماتیس دقیقه‌ی 90 توپ را زد، اینکه لروی نیمه‌ی دوم به من گفت که واقعأ می‌خواهد بازی کند و از این بابت ما انرژی خیلی خوبی داریم. این واقعیت که بازیکنان بین 2 نیمه به من می‌گویند که می‌خواهند بازی کنند، نشانه بسیار خوبی است و روحیه تیمی ما را نشان می‌دهد. همیشه شرایط در دور اول مقابل یک تیم دسته سومی این گونه نخواهد بود. احساس باور نکردنی در رختکن و زمین وجود دارد.

*در مورد رقابت توی خط هافبک؟

رقابت خیلی خوب و ارزشمندی است. کیفیت‌های رایان به عنوان شماره 8 بهترین، همانطور که امروز دیدیم در نحوه‌ی حرکت آن دفاع کردن خیلی سخت می‌شود؛ درست مثل جمال. لئون برای ما خیلی مهم است و کنار آن هم سابی خوب کار می‌کند و به همین دلیل انتخاب برای من آسان نیست. ما هر 3 روز یک بازی تا جام‌جهانی داریم. باید متناوب باشیم و نیاز داریم که همه در سطح خوبی قرار داشته باشند. من از هر چهار بازیکن خط هافبک خیلی راضی هستم.

*درباره‌ی ماتیس تل؟

آن قطعأ در حمله خوب است، اما نحوه دفاع از پشت در نیمه دوم هم مهم بود. این‌ها جزئیات کوچیکی هستند که شما می‌خواهید به عنوان یک مربی ببینید. او مهارت بالایی در دریبل زدن دارد. او امروز در بازی بسیار جدی بود و زیاده روی نکرد.

*در مورد عملکرد دروازه‌بان ویکتوریا؟

تکرار سیوهای یان زومر سخت بود اما با این وجود، گلر حریف خوب بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی